نمایندگی پاکشوما در کرج (20% تخفیف در تعمیرات)

محصولات پاکشوما با توجه به میزان کیفیت بالای آن در ساخت، طراحی و قیمت مناسب به یک برند محبوب در زمینه لوازم خانگی ایرانی تبدیل شده است. برند ایرانی پاکشوما که بیشتر با لباسشویی پاکشوما در کشور ما شناخته شده هست در حال حاضر محصولات بهتر و متنوع‌تری برای مشتریان عزیز قرار داده است که این تنوع محصولاتی آیتم هایی مانند لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و یخچال فریزر است. اگر لوازم خانگی پاکشوما شما به تازگی دچار مشکل شده است، انتخاب تعمیر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در کرج آماده خدمت رسانی به شما همشهری های گرامی در سراسر استان البرز می باشد.

لوازم خانگی برند پاکشوما

خدمات نمایندگی تعمیر پاکشوما در کرج

نمایندگی پاکشوما در کرج

ما در نمایندگی پاکشوما در کرج، فردیس، مهرشهر، هشتگرد با مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه جهت تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می‌کنیم چرا که همواره رضایت مشتری برای ما در اولویت می باشد. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر لوازم خانگی از ویژگی های بارز تعمیرکاران ما می باشد.

انتخاب تعمیر بدلیل داشتن شعب متعدد تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در استان البرز درست در زمان هماهنگ شده در محل و خانه مشتری حاضر می شود.بنایراین در زمان بروز مشکل در عملکرد وسایل برقی برند پاکشوما، تماس با نمایندگی پاکشوما در کرج فردیس شهریار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مزایای استفاده از نمایندگی پاکشوما در کرج

برای انجام هرکاری قطعاً باید به بهترین مرکز مراجعه نمایید تا بتوان از آن نتیجه خوبی گرفت. مشتریان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در کرج اغلب به یکی از دلایل زیر با این مرکز تماس حاصل می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در کرج

انجام تعمیرات درست در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در کرج از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. برخی از کارها مانند تعمیر لوازم خانگی باید به خوبی انجام بپذیرند تا دستگاه دوباره خراب نشود و مشتری متحمل هزینه اضافی نگردد. لوازم خانگی پاکشوما یکی از بهترین برند های ایرانی می‌باشد که از دیرباز در بازار لوازم خانگی ایران جایگاهی دارد. بنابراین در صورت بروز مشکل و خرابی هر کدام از محصولات پاکشوما می توانید با نمایندگی انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

از جمله محصولاتی که پاکشوما تولید می کند می توان به یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و… اشاره نمود. هر کدام از لوازم خانگی های ذکر شده ممکن است اشکالی منحصر به فرد داشته‌باشند. انتخاب تعمیر تمامی این عیوب رادر سریع ترین زمان ممکن شناسایی کرده و تعمیر خواهد کرد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در کرج را به انتخاب تعمیر بسپارید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج و حومه آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیرلوازم خانگی پاکشوما خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

چرا انتخاب تعمیر بهترین نمایندگی خدمات پس از فروش پاکشوما در کرج می باشد ؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سرعت در خدمات
  • تکنسین های دوره دیده و با تجربه
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالا در زمینه تعمیر لوازم خانگی
  • 8 ماه ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده

معمولا خدمات پس از فروش محصولات پاکشوما ۲۴ ماهه است ولی اگر فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت تمام شده می‌توانید از خدمات پس از فروش انتخاب تعمیر برخوردار شوید و با شماره تلفن های 09190099252 و یا 09190089252 تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی پاکشوما در کرج برای تعمیر لوازم خانگی به محل شما اعزام شود.

درخواست تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در کرج و اطراف آن

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیرکار توسط کارشناسان

حضور تعمیر کار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر لوازم برقی پاکشوما، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجدداً وارد نمایید.

کلام آخر

اگر برای تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما خود دنبال بهترین مرکز و نمایندگی در کرج می گردید که کاملا مجهز به تمام اصول و قوانین تعمیرات باشد، ما انتخاب تعمییر را به شما معرفی می کنیم. 

به دلیل اعزام تعمیرکار نمایندگی پاکشوما در کرج به محل شما و همچنین انجام خدمات تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در کرج دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جابه جایی دستگاه نیست و شما می‌توانید از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار خود باشید و در این صورت دیگر خطرات ناشی از جابه جایی مانند سقوط و یا ضربه دستگاه شما را تهدید نمیکند و همچنین در زمان گرانبهای شما صرفه جویی می‌شود.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252