نمایندگی تعمیر لوازم خانگی Daewoo دوو در کرج

برند دوو یا Daewoo Electronics یک شرکت تولید لوازم خانگی کره ای است، این شرکت در سال 1971 تاسیس شده و جزو بزرگ‌ترین شرکت های تولید لوازم خانگی در جهان شناخته می‌شود. کمپانی دوو دارای 64 کارخانه و بیش تر از 40 نمایندگی در سراسر دنیا است. لوازم‌خانگی برند دوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امروزه محصولات این شرکت در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد. در صورتی‌که دستگاه دوو شما دچار مشکل شده‌است و به دنبال یه نمایندگی رسمی برای تعمیر دستگاه دوو خود هستید، می‌توانید با انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر دوو در کرج و حومه تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای تعمیرات به منزل شما بیایند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج

زندگی این روزها بدون استفاده از لوازم خانگی سخت و مشکل شده‌است. اینکه برند دستگاه لوازم‌خانگی چه باشد در روند کاری دستگاه و تعمیرات آن تاثیر گذار است. لوازم‌خانگی برند دوو از به روزترین و جدیدترین تکنولوژی‌‌ها پیروی می‌کند. بنابراین؛ تعمیرات لوازم خانگی دوو در کرج را نباید به دست هرکسی بسپارید و باید برای تعمیرات به نمایندگی‌های مجاز دوو در شهر کرج مراجعه نمایید تا مشمول خسارت و زیان بیشتری نشوید.

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی دوو در کرج در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو فعالیت می‌کند. ما در مجموعه انتخاب تعمیر لوازم خانگی دوو شامل یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر و مایکروویو را با بهترین کیفیت انجام می‌دهیم.


خرابی های رایج در محصولات و لوازم خانگی دوو

خرابی‌های رایج در محصولات دوو به نوع محصول و مدل آن بستگی دارد. با این حال، برخی از خرابی‌های رایج در محصولات دوو عبارتند از:

نوع دستگاهایرادات رایج
✔یخچال فریزر و ساید بای ساید➖نشتی آب
➖یخ زدن مواد غذایی
➖عدم کارکرد صحیح موتور
➖خرابی فن کندانسور
بوی بد یخچال
✔ماشین لباسشویی➖عدم تخلیه آب
➖عدم چرخش دیگ
➖لرزش بیش از حد
➖نشتی آب
➖خرابی پمپ تخلیه
جمع شدن آب در لباسشویی
✔ظرفشویی➖عدم شستشوی صحیح ظروف
➖باقی ماندن جرم روی ظروف
➖عدم تخلیه آب
➖نشتی آب
➖خرابی پمپ تخلیه
✔ماکروفرگرم نشدن غذا در ماکروفر
➖جرقه زدن
➖روشن نشدن مایکروفر

مزیت های مراجعه به نمایندگی تعمیر دوو در کرج

دوو برندی نام آشنا در صنعت لوازم خانگی ایران است و با ارائه محصولات باکیفیت محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است. با این وجود، مانند هر وسیله دیگری مکن است بعد از مدتی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در این شرایط، پیدا کردن یک نمایندگی تعمیر معتبر و قابل اعتماد که خدمات باکیفیت و گارانتی معتبر ارائه دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایندگی تعمیر دوو در کرج رسالت خود را بر این می‌داند که قطعاتی که نیاز به تعویض دارد را از کارخانه تهیه کند و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند. همچنین خدمات تعمیر دوو در کرج توسط انتخاب تعمیر با 8 ماه گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود بنابراین با نمایندگی تعمیر دوو باخیالی آسوده دستگاه خود را تعمیر کنید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیرات و ارائه سرویس مورد نظر به محل شما مراجعه خواهند کرد.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو در کرج

اگر گارانتی دستگاه دوو شما به اتمام رسیده است و یا کارت گارانتی خود را به همراه ندارید نگران نباشید؛ انتخاب تعمیر پاسخگوی نیاز شماست.

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی می توانید به نمایندگی تعمیرات دوو در کرج مراجعه نماید. انتخاب تعمیر پس از تماس شما با مرکز در اسرع وقت کار عیب یابی و تعمیر دستگاهتان را در محل مورد نظرتان انجام داده و نسبت به سایر نمایندگی‌ها تعمیری باکیفیت و در عین حال با هزینه‌ی کمتر را به مشتریان ارائه می دهد.

مرکز تعمیراتی ما به عنوان نمایندگی تعمیر دوو در کرج آماده‌ی ارائه‌ی بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج و در محل مورد نظر مشتریان است تا با پرداخت کمترین هزینه بتوانید از خدمات نمایندگی ما بهره‌مند شوند. در ادامه چند نکته برای استفاده از خدمات پس از فروش دوو ارائه می‌شود:

  • مدل و سریال دستگاه خود را یاداشت کنید.
  • مشکل دستگاه خود را به طور کامل شرح دهید.
  • از ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات انجام شده اطمینان حاصل کنید.

با استفاده از خدمات پس از فروش دوو، می‌توانید از مزایای گارانتی، تعمیرات توسط تکنسین‌های مجرب و پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوید.

نمایندگی نصب دوو در کرج

در حال حاضر، انتخاب تعمیر خدمات نصب اولیه محصولات دوو را در کرج ارائه نمی‌دهد. با این حال، شما می‌توانید برای نصب دوم دستگاه‌های دوو خود از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

✔تماس با شماره 0919009252

نمایندگی مجاز دوو در کرج می‌توانند خدمات نصب را انجام دهند. برای این کار، می‌توانید با شماره مورد نظر خود تماس گرفته و درخواست نصب دستگاه خود را کنید.

پرکردن فرم موجود در وبسایت

شما می‌توانید از نصاب‌های انتخاب تعمیر برای نصب دستگاه‌های دوو خود کمک بگیرید و از مهارت و تجربه او اطمینان حاصل کنید.

درخواست تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج و حومه

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیرکار توسط کارشناسان

حضور تعمیر کار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر لوازم برقی دوو در کرج، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجدداً وارد نمایید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج

هزینه تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج به عوامل متعددی مانند نوع و مدل دستگاه، نوع خرابی، محل سکونت و تعمیرکار بستگی دارد. به طور کلی، یخچال‌ و ساید بای ساید به دلیل پیچیدگی بیشتر، هزینه تعمیر بالاتری نسبت به لباسشویی دارند. همچنین مدل‌های جدید نیز به دلیل نیاز به تعمیرات تخصصی‌تر و قطعات یدکی گران‌تر، هزینه تعمیر بیشتری دارند.

برای کاهش هزینه تعمیرات، قبل از تماس با تعمیرکار مشکل دستگاه خود را تا حد امکان عیب‌یابی کنید و از تعمیرکارتان بخواهید که قبل از شروع تعمیر، قیمت حدودی را به شما بگوید و از ارائه گارانتی رای تعمیرات انجام شده اطمینان حاصل کنید. برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیر، می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز دوو در کرج مراجعه کنید.

کلام آخر

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر دوو در کرج یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در البرز به شمار می‌رود. این نمایندگی معتبر خدمات نصب و خدمات پس از فروش و یا تعمیرات را با هزینه معقول برای همشریان عزیز ارائه می نماید. در نمایندگی تعمیر دوو در کرج، تمامی تعمیرکاران و متخصصان با تعمیر محصولات دوو آشنایی کامل داشته و دوره‌های آموزشی تعمیر لوازم خانگی دوو را به طور کامل گذرانده‌اند.

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی دوو در کرج، تمامی خدمات تعمیرات خود را ضمانت می‌کند و در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما 8 ماه تعمیرات انجام شده را ضمانت می‌کنیم و در صورت بروز خرابی مجدد از همان قسمت، به شکل رایگان دستگاه دوو شما را تعمیر می‌کنیم.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252