نچرخیدن سینی ماکروفر و روش‌های تعمیر آن

نچرخیدن سینی ماکروفر یکی از معضلاتی است که ممکن است در آشپزخانه با آن روبرو شده باشید. ممکن است شما هم جزء افرادی باشید که برای پخت سریع و آسان غذا، به این محصول کاربردی متکی باشید و خراب شدن آن برای شما چالش برانگیز و خسته کننده به نظر برسد. درک علت نچرخیدن سینی مایکروفر می‌تواند به شما در تعیین بهترین راه حل کمک کند. در این راهنما تصمیم داریم با ارائه راهکارهای تکمیلی به شما در حل این مشکل یاری برسانیم.

علت نچرخیدن سینی مایکروویو

چرا باید سینی ماکروفر هنگام کار کردن ماکروفر بچرخد؟

قبل از اینکه نچرخیدن سینی ماکروفر را بررسی کنیم بهتر است دلایل اصلی چرخش سینی در این محصول را بیان کنیم.

  • توزیع یکنواخت حرارت: یکی از دلایل اصلی چرخش سینی مایکروفر، انتشار یکسان حرارت درون فضای ماکروفر و پخت بهتر غذا است.
  • گرم شدن کامل غذا: بدون چرخش سینی، ممکن است برخی قسمت‌های غذا بیش از حد گرم شوند و برخی دیگر همچنان سرد باقی بمانند.

چه مشکلاتی باعث نچرخیدن سینی مایکروفر میشود؟

نچرخیدن سینی مایکروفر به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد که باعث بر هم زدن روال معمول در پخت غذا در آشپزخانه می‌شود. در این بخش از مقاله تصمیم داریم پیرامون مشکلاتی که باعث از کار افتادن میز گردان ماکروفر می‌شوند، سخن بگوییم.

علت نچرخیدن ماکروفر | موتور گردان ماکروفر
سینی ماکروفر نمی چرخد | خرابی کوپلینگ ماکروفر
نچرخیدن سینی ماکروفر | خرابی غلتک (غلطک) ماکروفر
نچرخیدن سینی مایکروفر | کثیفی زیر سینی
سینی ماکروفر نمی چرخد | خرابی کوپلینگ ماکروفر
علت نچرخیدن سینی مایکروویو | خرابی برد الکتریکی ماکروفر
سینی مایکروویو نمی چرخد | خرابی میکروسوئیچ در ماکروفر

7. قرار نگرفتن صحیح سینی شیشه‌ای در راهنمای چرخان

در برخی مواقع دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر، قرار نگرفتن صحیح سینی در راهنمای چرخان است. جهت رفع این مشکل تنها نیاز است سینی را به شکل درست در ماکروفر قرار دهید.
ارائه راه حل: برای حل این مشکل معمولاً لازم است تعویض شفت انجام شود.

ما این مراحل را به طور دقیق شرح دادیم ولی بهتر است برای تعمیر مشکل سینی ماکروفر و سولاردم حتماً از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید زیرا باز کردن دستگاه توسط افراد غیر متخصص می‌تواند علاوه بر مشکل موجود خرابی‌های دیگر را هم به بار بیاورد.

نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی

نچرخیدن سینی ماکروفر و سولاردام ال جی نیز با استفاده مکرر و مراقبت نادرست در طول زمان اتفاق می‌افتد. دلایل مختلفی باعث این مشکل می‌شود که از آن می‌توان به آسیب کوپلینگ درایو سینی، گیر کردن غلتک، جمع شدن چربی زیر سینی، خرابی شفت یا برد الکترونیکی مایکروفر و غیره اشاره کرد.

کدام مورد از علل نچرخیدن سینی ماکروفر را می‌توانیم خودمان تعمیر کنیم؟

ماکروفرها از ولتاژ برق بالا برای چرخاندن سینی و آماده‌سازی غذا استفاده می‌کنند. باز کردن ماکروفر و لمس قطعات الکتریکی خطر ساز بوده و موجب برق گرفتگی می‌شود. بهتر است بدانید حتی پس از جدا کردن پریز ماکروفر از برق همچنان احتمال برق گرفتگی وجود دارد؛ لذا پیشنهاد می‌شود تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر را به مراکز متخصص بسپارید. پاک کردن چربی‌ها و آلودگی‌ها پس از هر بار آشپزی و قرار دادن صحیح سینی در راهنمای چرخان از جمله کارهایی است که می‌توانید در خانه انجام دهید. بنابراین اگر در کرج و حومه آن ساکن هستید برای تعمیر ماکروفر در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت و اطراف آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر مشکل سینی ماکروفر و سولاردام خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر ماکروفر به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

مراحل ثبت درخواست تعمیر نچرخیدن سینی مایکروفر توسط انتخاب تعمیر

انتخاب تعمیر به صورت تخصصی تعمیر لوازم خانگی را در استان البرز، مخصوصاً شهر کرج ارائه می‌کند. در مجموعه ما سطح برتر کیفیت خدمات در کنار سرعت بالا مد نظر قرار گرفته است. جهت ثبت درخواست دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان انتخاب تعمیر برای تعمیر مشکل نچرخیدن سینی سولاردام و ماکروفر می‌توانید از طریق مراحل زیر اقدام کنید.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست دستگاه و ارائه گارانتی 8 ماهه به مشتری

همچنین در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر خود، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر توسط تعمیرکار حرفه‌ای

تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر بهتر است به مراکز با تجربه و متبحر در زمینه تعمیر لوازم برقی واگذار شود. تعمیر نادرست می‌تواند منجر به ایجاد ترکیبات خطرناک یا نشتی در پرتوهای ماکروفر شود که برای سلامتی مضر هستند. تعمیر‌کاران حرفه ای مجموعه انتخاب تعمیر، تخصص و تجربه لازم را برای رفع انواع مشکلات ماکروفر را دارا هستند.

در صورت شکستن سینی ماکروفر چه اتفاقی میفتد؟

در صورت شکستن سینی ماکروفر، هنوز هم می‌توان از دستگاه استفاده کرد ولی مثل قبل به صورت موثر کار نخواهد کرد. از جمله مشکلات سینی شکسته، می‌توان پخته نشدن مواد غذایی و گرم نشدن یکسان غذا به دلیل عدم چرخش صحیح را بیان کرد. سایر دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر را بخوانید.

پیشگیری از ایجاد مشکل در چرخیدن سینی ماکروفر

برای اینکه از مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر در آینده پیشگیری کنید بهتر است پارامترهایی متفاوتی را مد‌نظر قرار دهید. از جمله این فاکتورها می‌توان به تمیزی و مراقبت منظم، بکارگیری وسایل مناسب و مخصوص ماکروفر، قرار دادن ظروف با وزن استاندارد در محصول، توزیع یکنواخت مواد غذایی در سینی، مراقبت و بررسی دستگاه و سرویس دوره ای اشاره کرد.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب