تعمیر ظرفشویی میدیا در کرج و حومه

این روزها ماشین‌ظرفشویی به یکی از مهم‌ترین وسیله‌های برقی آشپزخانه تبدیل شده است. وجود ماشین ظرفشویی در آشپزخانه‌ مهمانی‌ها را ساده کرده و به میزبان اجازه می‌دهد که بدون نگرانی از ظروف استفاده کند. برند میدیا یکی از آن برندهای معتبری است که اعتبار خوبی در بازار کشور دارد، اما هر برندی ممکن است مشکلاتی به‌همراه داشته باشد. آشنایی با یک نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج می‌تواند راه حل این مشکل باشد.

در این مطلب قرار است که به ایرادات و مشکلات رایج ماشین‌های ظرفشویی برند مدیا بپردازیم. پس اگر شما هم این وسیله‌های پرکاربرد را در خانه دارید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید!

تعمیر ظرفشویی میدیا

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج

زمانی که به یک مشکل در ماشین ظرفشویی میدیا بر می‌خورید، پیدا کردن یک تعمیرکار خوب اهمیت زیادی پیدا می‌کند. هر برند تولید کننده ماشین ظرفشویی مشکلات متداول خود را دارد. این کاملاً به شانس شما بستگی دارد که در اثر استفاده طولانی مدت به این مشکلات دچار شوید یا خیر.

البته آشنایی با نحوه استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی به هر کسی کمک خواهد کرد که عمر مفید این وسیله پرفایده را افزایش دهد و همچنین باعث دیرتر خراب شدن آن شود. شناختن بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در کرج می‌تواند برای همه افراد مفید و پرفایده باشد. انتخاب تعمیر با بهره‌مندی از بهترین متخصصان در زمینه تعمیر لوازم خانگی برند میدیا Midea افتخار این را دارد که نام نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج را به‌یدک بکشد. متخصصان این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل ظرفشویی شما را پیدا کرده و پس از عیب‌یابی اقدام به حل آن می‌کنند.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر ظرفشویی میدیا در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر ظرفشویی میدیا Midea به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

ایرادات و مشکلات رایج در ظرفشویی مدیا

مشکل دیگری که در ماشین ظرفشویی‌های مدیا دیده می‌شود، نشتی آب است. در این حالت ماشین ظرفشویی پس از شروع به شست‌وشو مقداری آب را به بیرون از واشرها درز می‌دهد. متخصص تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج برای رفع این مشکل ماشین ظرفشویی را تست کرده و متوجه می‌شود که ایراد از کدام‌یک از قطعات است.

معمولا در این حالت مشکل واشرهای بین درب ماشین ظرفشویی است و با تعویض آن‌ها می‌توان نشتی را از بین برد. برای بالا بردن عمر مفید این واشرها، باید آن‌ها را به‌صورت منظم با آب و سرکه شست‌وشو دهید. در واقع نباید اجازه دهید که باقی مانده مواد غذایی و آلودگی‌ها لابه‌لای واشر ظرفشویی تجمع کنند.

در صورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی مدیا در کرج، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

کد خطا و اروهای ماشین ظرفشویی میدیا

کد ارور ظرفشویی مدیاعلت بروز خطا
 E1 مشکلی در زمینه ورودی و تامین آب وجود دارد. این مشکل می‌تواند مربوط به بسته بودن منبع ورودی آب، خراب بودن سوپاپ، فشار کم‌آب، انسداد شیر یا شیلنگ و… شود.
E2مربوط به تخلیه آب ظرفشویی است. در این حالت ممکن است که فیلتر یا شیلنگ دچار انسداد شده باشند و نتوانند آب دستگاه را تخلیه کنند. خرابی پمپ تخلیه یا مشکل در میکرو سوئیچ هم یکی دیگر از علل ایجاد این ارور هستند.
E3این ارور زمانی رخ می‌دهد که ولتاژ ورودی به ماشین ظرفشویی کم‌تر از حد نیاز باشد. کم بودن ولتاژ می‌تواند به‌خاطر مشکل در سیم‌کشی، ترموستات یا فیوز برق ماشین ظرفشویی رخ دهد.
E4علت این ارور این است که آب مورد استفاده در ظرفشویی به دمای مناسب برای شست‌وشو نرسیده است. در این حالت دستگاه آب گرمی در اختیار ندارد و نمی‌تواند به‌وسیله آب سردی که از ورودی دریافت می‌کند ظروف را به‌صورت تمیزی بشوید. این مشکل می‌تواند به‌دلیل نقص در هیتر آب یا مشکل در ترموستات ایجاد شود.
E5 ایرادی در میکروسوئیچ دستگاه وجود دارد. زمانی که میکرو سوئیچ دچار ایراد شود، همه کنترل ماشین ظرفشویی به‌هم خواهد ریخت.

خدمات پس از فروش ظرفشویی میدیا در کرج

خدمات پس از فروش ظرفشویی میدیا

زمانی که یک دستگاه ماشین ظرفشویی خریداری می‌کنید، باید برای مواقع بحرانی با یک نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج آشنا باشید. در این صورت مطمئن خواهید بود که دسترسی شما به خدمات پس از فروش این دستگاه به‌خوبی صورت می‌گیرد. همه وسایل برقی ممکن است دچار خرابی شوند. به‌خصوص اینکه وسیله‌های برقی عمر مفید دارند و ما به‌واسطه زندگی در ایران و افزایش نرخ دلار و فشار تحریم‌ها معمولا نمی‌توانیم پس از اتمام عمر مفید وسایل برقی آن‌ها را با یک مدل نو تعویض کنیم.

به همین خاطر شناسایی یک تعمیرکار خوب برای رفع همه مشکلات ماشین ظرفشویی از واجبات است.

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی میدیا در محل

از مهم‌ترین خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج، نصب و سرویس این دستگاه در محل است. زمانی که یک ماشین ظرفشویی جدید خریداری می‌کنید، باید بتوانید این وسیله را به‌صورت اصولی نصب کنید. نصب اشتباه باعث می‌شود که ورودی و خروجی دستگاه به‌خوبی تنظیم نشود و در زمان شست‌وشو دچار مشکل شوید.

همچنین اشتباه نصب کردن این ماشین ممکن است باعث شود که قطعات آن دچار خرابی شوند و به‌درستی کار نکنند. به‌همین‌خاطر باید در زمان نصب از یک متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. انتخاب تعمیر خدمات حرفه‌ای خود را برای نصب ظرفشویی در کرج ارائه می‌دهد.

از دیگر خدمات ما این است که تمامی مراحل تعمیر ماشین ظرفشویی شما را در محل انجام می‌دهیم. یعنی نیازی نیست که ماشین ظرفشویی خود را حمل کنید و به مرکز خدمات ما بیاورید، بلکه می‌توانید به‌سادگی در منزل بمانید و تمامی امور تعمیرات ظرفشویی خود را به تعمیرکار حاذق مجموعه ما بسپارید. جلب رضایت مشتریان مهم‌ترین هدف تعمیرکاران مجموعه ماست.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر ظرفشویی مدیا

نتیجه‌گیری

تعمیر ظرفشویی مدیا در کرج از اهمیت زیادی برخوردار است. فرقی ندارد که از چه برندی برای خرید ماشین ظرفشویی خودتان استفاده می‌کنید، به هرحال شما به یک تعمیرکار لوازم خانگی در کرج نیاز دارید. مجموعه انتخاب تعمیر بهترین خدمات ممکن توسط حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران را در زمینه‌های مختلف از جمله ظرفشویی ارائه می‌دهد.

فراموش نکنید که انتخاب تعمیر به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع لباسشویی و همچنین نمایندگی مدیا در کرج فعالیت دارد. در صورتی که تمایل داشتید اطلاعات بیشتری در این زمینه به‌دست آورید، می‌توانید با ما در تماس باشید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب