ارور‌ های ماشین لباسشویی دوو به همراه راه حل آن

ماشین لباسشویی، یکی از وسایل خانگی حیاتی در زندگی روزمره است که به ما این امکان را می‌دهد لباس‌هایمان را به‌راحتی و به شیوه‌ای بهداشتی شست‌و‌شو دهیم. گاهی اوقات ممکن است در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی با ارورهایی مواجه شویم. خطا یا ارور ماشین لباسشویی دوو Daewoo پیغامی است که روی صفحه‌ نمایش یا همان پنل کاربری در جلوی دستگاه نشان داده می‌شود و نشان‌دهنده وجود مشکل یا نقص فنی در دستگاه شماست.

در صورت مشاهده کد خطای ماشین لباسشویی دوو Daewoo، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سایر قطعات لازم است سریعاً برای رفع مشکل پیش‌آمده اقدام کنید.

 کد خطا ماشین لباسشویی دوو

گاهی ممکن است برخی از مشکلات ماشین لباسشویی جزئی باشد و در صورت اطلاع از معنای ارور ماشین لباسشویی دوو، بتوانید خودتان برای رفع مشکل اقدام کنید. در ادامه این مقاله به بررسی کد خطاهای ماشین لباسشویی دوو Daewoo و رفع آن‌ها می‌پردازیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.


کد خطا و ارور‌های ماشین لباسشویی دوو

زمانی که شما با ارور‌های ماشین لباسشویی مواجه می‌شوید، ابتدا باید کد ارور را شناسایی کنید. سپس با مراجعه به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی یا استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج، می‌توانید راه‌حل‌های مربوط به آن کد را بیابید. در ادامه این نوشته، تمامی ارور‌های ماشین لباسشویی دوو را برای شما نام برده و اطلاعاتی را درباره آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

جدول ارور ماشین لباسشویی دوو Daewoo

نوع ارور علت بروز
ارور LEنشان‌دهنده وجود مشکل در سیستم موتور و سیستم الکترونیکی
ارور IE مشکل در سیستم آب
ارور OE بسته‌شدن لوله خروجی آب، انسداد فیلتر خروجی آب یا مشکل در پمپ خروجی آب
ارور UEعدم توازن بار دستگاه
ارور E1مشکل فیلتر آب
ارور E2اشکال در پمپ خروجی آب
ارور E3وجود مشکلاتی در درب ماشین (قفل، سنسور، بسته نبودن و…)
ارور E4، ارور E5 و ارور E6 مشکلات فنی موتور و الکترونیکی دستگاه
ارور‌های E7 و E8وجود مشکل در سیستم تشخیص سطح آب
ارور H2 و ارور‌های H3 و H4 مشکلات سیستم گرمایشی، سنسور دما یا مشکل در عملکرد المنت گرمایشی

✅ توضیحات بیشتر در رابطه با ارور های ماشین لباسشویی Daewoo

انواع ارور ماشین لباسشویی دوو
انواع ارور ماشین لباسشویی دوو

ارور PFE ماشین لباسشویی دوو

زمانی که سیستم الکترونیکی دستگاه شما دچار مشکل می‌شود، ماشین لباسشویی شما ارور PFE را نمایش می‌دهد. در این صورت، می‌توانید دستگاه را به طور کامل خاموش کرده و دوباره آن را روشن کنید و یا در صورت آشنایی با نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی مشکل را حل نمایید.

ارور IB ماشین لباسشویی دوو

در بین ارور‌های ماشین لباسشویی دوو، خطای IB شما را از وجود مشکل در سیستم آب‌گیری مطلع می‌سازد که ممکن است به دلیل مشکلات فنی در این سیستم، رخ دهد و منجر به خشک نشدن لباس در لباسشویی گردد.

رفع ارور‌ های ماشین لباسشویی دوو

در بخش قبل با تمامی کد و خطا‌های ماشین لباسشویی دوو، آشنا شدید. برای رفع و برطرف‌ کردن این ارور‌ها، در قدم اول باید به دفترچه راهنمای وسیله مراجعه کنید و طبق دستورات گفته شده، عمل کنید. در صورتی که موفق به رفع ارور نمایش‌داده‌ شده لباسشویی‌تان نشدید، نگران نباشید زیرا می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کرج بهره بگیرید. توجه کنید که نباید به طور خودسرانه ماشین لباسشویی را تعمیر کنید زیرا این اقدام شما می‌تواند آسیب جدی‌تری به دستگاه وارد کند.

اگر در حومه استان البرز و شهر کرج ساکن هستید، می‌توانید جهت رفع ارور و خطاهای ماشین لباسشویی دوو با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان با تجربه انتخاب تعمیر علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت رفع و یا تعمیر این مشکل به محل شما مراجعه خواهند کرد.

کلام آخر

ماشین لباسشویی دوو ممکن است در طول استفاده خود با برخی ارور‌ها مواجه شود که معمولاً به مشکلات فنی در سیستم‌های مختلف دستگاه اشاره دارد. برای رفع این ارور‌ها، ابتدا باید دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری دستگاه را به‌دقت مطالعه کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام داد. در صورت بروز مشکلات پیچیده‌تر، بهتر است با تعمیرکار مجرب یا با نمایندگی تعمیر دوو در کرج تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کند.

مجموعه انتخاب تعمیر در دسترس شماست تا به تعمیر لوازم خانگی و برقی شما بپردازد. از همراهی شما تا انتهای این نوشته، سپاس فراوان را داریم.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

تعمیر لوازم برقی در کرج و شهرهای اطراف آن

سایر مطالب