تعمیر لباسشویی بوش در کرج و حومه

برند بوش برندی نام آشنا و محبوب در بین لوازم خانگی خارجی است که سالهاست امتحان خود را پس داده است. تمامی لوازم خانگی برند بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی با این وجود همچنان ممکن است به هر علتی از جمله استفاده نادرست این لوازم خانگی نیز دچار خرابی و نقص شود. لباسشویی بوش نیز از جمله لوازم برقی است که ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. همین جاست که پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر برای تعمیر لباسشویی بوش به دغدغه اصلی تبدیل می‌شود. اگر ساکن استان البرز مخصوصاً کرج و شهرهای اطراف آن هستید ما شما را به خواندن این مطلب و یافتن نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در کرج دعوت می‌کنیم.

تعمیر لباسشویی بوش در کرج

بهترین مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در کرج

شما خودتان خوب می‌دانید که برند بوش یک برند سطح بالای خارجی است و با برخی از برندهای بی‌کیفیت تفاوت زیادی دارد. کیفیت قطعاتی که در لباسشویی بوش استفاده شده است، اتصالات داخلی این دستگاه و خلاصه تمام اجزای لباسشویی بوش متفاوت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. حال در صورت خرابی لباسشویی بوش، اگر تعمیر دستگاه به درستی انجام نشده، قطعات اصلی با قطعات بی‌کیفیت تعویض شود و خلاصه تعمیر دستگاه به نمایندگی معتبری سپرده نشود، ممکن است به صورت مقطعی مشکل قبلی برطرف شود ولی احتمالاً مشکلات جدیدی بروز خواهد کرد! پس لطفاً با دقت از دستگاه خود مراقبت کرده و برای تعمیر لباسشویی بوش خود به دنبال مرکز معتبر و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در کرج باشید.


انتخاب تعمیر: نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در کرج و حومه

همانطور که گفته شد به دلیل پیچیدگی و پیشرفته بودن سیستم داخلی لباسشویی بوش، لازم است از همان ابتدا نصب و راه‌اندازی اولیه دستگاه تا سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات خرابی حتماً توسط نمایندگی معتبر انجام شود. انتخاب تعمیر به عنوان یک مرکز و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در کرج در ارائه خدمات خود بسیار دقت نظر داشته و با تکنسین‌های متبحر همکاری می‌کند. از جمله دلایلی که می‌توان به طور خلاصه برای علت تعمیر لباسشویی بوش در کرج توسط انتخاب تعمیر مطرح نمود عبارتند از:

  • همکاری با کارشناسان باتجربه و متبحر در زمینه تعمیرات برند بوش
  • ارائه مشاوره و عیب یابی اولیه
  • وقت شناسی، دقت و برخور محترمانه تکنسین‌ها
  • تعرفه منصفانه و دریافت هزینه تعمیرات بوش متناسب با خدمات ارائه شده
  • ارائه ضمانت 8 ماهه (240 روزه) برای تعمیرات انجام شده
  • اولویت و تاکید بر تعمیر قطعات به جای تعویض بی‌مورد قطعات
  • تعمیر لباسشویی بوش در محل مورد نظر مشتری
  • تمرکز بر ارائه خدمات تخصصی در منطقه (کرج، عظیمیه، گوهردشت، محمدشهر، کمالشهر، مهرشهر، جهانشهر و…)

در صورتی که در محدوده شهر کرج، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت و اطراف آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی بوش خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

خدمات پس از فروش لباسشویی بوش در کرج شامل چه مواردی می‌شود؟

زمانی که شما لباسشویی بوش را از مراکز معتبر فروش لوازم خانگی بوش خریداری می‌کنید، به شما گارانتی و ضمانت نامه کتبی خدمات پس از فروش بوش ارائه می‌شود. بنابراین تا زمانی که هنوز گارانتی دستگاهتان به پایان نرسیده است می‌توانید برای هر یک از خدمات، نصب و راه‌اندازی اولیه لباسشویی بوش، سرویس‌های دوره‌ای و همچنین تعمیرات و تعویض قطعات در صورت نیاز از گارانتی شرکت ارائه دهنده خدمات بهره ببرید.

انتخاب تعمیر کدام خدمات را برای تعمیر لباسشویی بوش ارائه می‌کند؟

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی بوش در کرج، تمامی خدمات از نصب و راه‌اندازی اولیه تا سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات لباسشویی را ارائه می‌کند. این موارد که می‌توان به طور خلاصه به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از:

خدمات تعمیر لباسشویی بوش توسط انتخاب تعمیر در کرج و حومه
تعمیر موتور لباسشویی بوش
تعویض شیر برقی لباسشویی Bosch
تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بوش
تعویض فیلتر لباسشویی Bosch
تعمیر نشتی آب و پمپ تخلیه لباسشویی بوش
تعمیر، تعویض سنسورهای لباسشویی
تعویض لاستیک‌های دور درب لباسشویی بوش
برطرف کردن مشکلات تراز بودن، سر و صدا کردن و یا جرمگیری لباسشویی بوش

خرابی دستگاه‌های برقی همیشه نشانه‌هایی به همراه دارد که اگر آن‌ها را جدی نگیرید ممکن است به خرابی‌های بیشتر و گسترده‌تر منجر شود. از جمله مواردی که مشخص می‌کند لباسشویی بوش نیاز به تعمیر دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در چه صورتی لباسشویی بوش نیاز به تعمیر دارد؟

  • آب وارد دیگ لباسشویی نمی‌شود.
  • لگن لباسشویی در هنگام کارکردن اصلاً نمی‌چرخد.
  • آب داخل دیگ تخلیه نمی‌شود.
  • لباسشویی بوش نشتی آب دارد.
  • سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی هنگام خشک کن یا شستشو
  • لباسشویی در حین کار لرزش شدیدی داشته و جابه‌جا می‌شود.
  • لباس‌ها بعد از شستشو خشک و آبگیری نمی‌شوند.
  • درب لباسشویی باز یا بسته نمی‌شود.
خدمات تعمیر لباسشویی بوش در کرج
خدمات تعمیر لباسشویی بوش در کرج

علاوه بر این علائم، در لباسشویی‌های بوش دیجیتالی، در زمان وجود مشکلی، کد خطای مربوطه نمایش داده می‌شود؛ مهمترین این ارورها عبارتند از:

E16، E17، E18، E19، E20، E21، E23، E25

هر یک از این خطاها نشان دهنده مشکلی هستند که لازم است در این رابطه با تعمیرکار لباسشویی بوش مشورت کنید.

در صورتی که هر یک از خطاهای بالا و یا مشکلاتی که قبل‌تر ذکر شد را در دستگاه خود مشاهده کردید، با کارشناسان انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در کرج و حومه مشورت کنید تا در اسرع وقت خرابی دستگاه مرتفع گردد.

مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش توسط انتخاب تعمیر

انتخاب تعمیر به صورت تخصصی مناطق استان البرز و شهرهای اطراف را برای خدمت رسانی و تعمیر لوازم خانگی در نظر گرفته است تا کارشناسان ما با ثبت درخواست، در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و تعمیر وسیله برقی مورد نظر را انجام دهند. در نتیجه سرعت و کیفیت خدمات تعمیر برای ما حرف اول را می‌زند. در صورتی که می‌خواهید برای تعمیر لباسشویی بوش در کرج و حومه ثبت درخواست کنید، مراحل بسیار ساده‌ای در انتظار شماست.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست دستگاه و ارائه گارانتی 8 ماهه به مشتری

همچنین در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در کرج، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

قیمت تعمیر لباسشویی بوش در کرج

هزینه تعیر لباسشویی بوش بر اساس موارد متعددی تعیین می‌شود. از جمله مواردی که بر روی هزینه نهایی اعلام شده به مشتری موثر خواهد بود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه عیب یابی و تعمیر قطعه یا اتصالات داخلی
  • قیمت قطعه تعویض شده (در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد)
  • هزینه ایاب ذهای تکنسین

این موارد به صورت کلی اعلام شده است و حتماً باید بعد از حضور تکنسین در محل، هزینه دقیق استعلام شود. با این وجود می‌توانید هزینه تعمیر لوازم خانگی را به طور دقیق در صفحه مربوطه مشاهده کنید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب