نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ویرپول در کرج

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ویرپول درکرج در زمینه تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو آماده خدمت رسانی به مردم  استان البرز و شهر کرج می باشد.

تمامی وسایلی که در بالا نام بردیم جزو ضروری‌ترین لوازم در منزل‌هستند که در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند زندگی را بر اعضای خانواده سخت کنند. بنابراین اگر مشکلی برای لوازم خانگی برند ویرپول شما پیش‌آمد، بهتر‌است در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر آن اقدام نمایند.

لوازم خانگی ویرپول

انتخاب تعمیر خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج از قبیل یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر ویرپول را با قطعات اصلی تعمیر کرده و تمامی قطعات تعمیر و یا تعویض شده را 8 ماه گارانتی می کند.

آشنایی با برند ویرپول

ویرپول (whirlpool) برند لوازم خانگی ساخت کشور آمریکا‌ است. کمپانی ویرپول در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده و تاکنون مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی و خانگی می‌باشد، برای مثال شرکت مِی‌تگ، ادمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید تمامی زیر شاخه های شرکت ویرپول می باشند.  
جالب است بدانید برند ویرپول از سال ۲۰۰۶ به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان شناخته شده است. شرکت ویرپول یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی، جهان با 93 هزار کارمند و 70 مرکز تحقیقاتی است و سالانه 21 میلیارد دلار فروش دارد.


چه زمانی باید برای تعمیر لوازم خانگی ویرپول با نمایندگی تماس بگیریم؟

در صورت وقوع هر اختلالی در عملکرد دستگاه، تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج یکی از بهترین ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. تامین قطعات و تعمیرات لوازم خانگی whirlpool و رفع عیوب به وجود آمده در این محصولات نیازمند تجربه و مهارت کافی از چگونگی کارکرد محصول می باشد، در صورت وقوع هرگونه مشکل با انتخاب تعمیر، مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش ویرپول در کرج تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک کارشناس مجرب به محل شما اعزام شود.

مزیت های نمایندگی تعمیر ویرپول در کرج

تعمیرگاه لوازم خانگی ویرپول در کرج دارای امتیازت ویژه ای می باشد که در زیر لیستی از این مزیت های نمایندگی تعمیر ویرپول در کرج را معرفی می نماییم:

بنابراین شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید با ما تماس گرفته و امور سرویس و تعمیر لوازم خانگی ویرپول در کرج را به ما بسپارید.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویرپول در کرج

اگر قصد‌دارید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویرپول در کرج استفاده نمایید و نیاز به راهنمایی در این زمینه‌دارید، مجموعه انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول در کرج آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

در صورتی که لوازم خانگی ویرپول شما دارای برگه گارانتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌ توانید در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ویرپول در کرج بهره‌مند شوید کافی است با مجموعه انتخاب تعمیر تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ویرپول در تمامی مناطق کرج و حومه

انتخاب تعمیر بعنوان نمایندگی مجاز تعمیر ویرپول در کرج با دارا بودن تکنسین های فعال در کرج و حومه آماده ارائه سرویس خدمات به همشهریان گرامی در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت  وکم ترین هزینه می باشد.

آدرس نمایندگی ویرپول در کرج کجاست؟

چندین نمایندگی تعمیر ویرپول در کرج وجود دارد که شما می‌توانید با شعبه مرکزی تماس گرفته و آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

شماره تلفن های خدمات پس از فروش ویرپول در کرج

برای اطلاع از شماره تلفن نمایندگی می‌توانید از طریق گوگل سرچ کرده و به وبسایت رسمی مابرسید و یا با شماره تلفن نمایندگی ویرپول در کرج 09190089252  تماس بگیرید.

در صورتی که در محدوده استان البرز و اطراف آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لوازم خانگی ویرپول خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس مورد نظر به محل شما مراجعه خواهند کرد.

بهتر است قطعات لوازم خانگی ویرپول را تعمیر کنیم یا تعویض؟

همیشه الویت با تعمیر قطعات آسیب دیده لوازم خانگی ویرپول است اما در صورتی که قابل تعمیر نباشد، تکنسین های انتخاب تعمیر با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعه میکنند.

درخواست تعمیرات ویرپول در کرج و اطراف آن

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیرکار توسط کارشناسان

حضور تعمیر کار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

با استفاده از فرم درخواست زیر، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تعمیرکار به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و تعیین هزینه خدمات نسبت به تعمیرات دستگاه معیوب شما اقدام می نماید.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجدداً وارد نمایید.

کلام آخر

مجموعه بزرگ انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر ویرپول در کرج، آماده خدمات رسانی برای تعمیر  لوازم خانگی (یخچال فریزر، ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی، مایکروفر) ویرپول در کرج و حومه می باشد. از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات ویرپول در کرج را به شما ارائه می دهیم، بنابراین نگران نباشید زیرا همواره کنارتان هستیم و خدمات تعمیر را شبانه روز ارائه می دهیم.

ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی ویرپول انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را 8 ماه ضمانت می‌کنیم.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252