تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

امروزه استفاده از ماشین لباسشویی در خانه‌ها به یکی از ملزومات اساسی زندگی بدل شده است که نتیجه آن روی کار آمدن برندهای مختلف داخلی و خارجی است. در کنار نمونه برندهای موجود در کشور، برند ال جی یکی از نمونه‌های خارجی (ساخت کشور کره جنوبی) بسیار خوب است که به علت کیفیت بالا متقاضیان زیادی در کشور دارد. اگر به دنبال مرکزی معتبر با تکنسین‌های خبره در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی در کرج هستید بی‌شک انتخاب تعمیر یکی از این مراکز تخصصی است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج

امروزه ماشين لباسشويی يکی از لوازم خانگی بسيار کاربردی در هر خانه ای است؛ اما اکثر مردم بدون مراقبت از آن استفاده می‌کنند و تا زمانی که لباسشويی دچار مشکل شده و يا از کار بيفتد، به آن توجه نمی کنند. انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج توصيه می‌کند که به محض مشاهده هر گونه اشکال فنی در ماشين لباسشويی خود با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید تا با حضور تعميرکار تخصصی لباسشويی ال جی در کرج و در منزل شما ريسک خرابی‌های بیشتر را در آينده کاهش دهيد.

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

برای اینکه از عملکرد صحیح لباسشویی خود تا مدت‌های طولانی بهره‌مند شوید، بایستی تعمیر لباسشویی خود را به یک مرکز تعمیر معتبر بسپارید. از آنجایی که تعمیرکاران متقلب زیادی در محیط‌های مختلف وجود دارند، برای این که بتوانید از کیفیت خدمات و استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر و تعویض مطمئن شوید، از مراکز معتبر یعنی نمایندگی انتخاب تعمیر در کرج کمک بگیرید. با انتخاب این مرکز برای تعمیر لباسشویی ال جی خود در کرج می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • ✅ ارائه ضمانت نامه هشت ماهه پس از تعمیر
  • ✅ تعمیر در محل
  • ✅ تعمیر در مدت زمان کوتاه در منزل مشتری
  • ✅ ارائه کیفیت بسیار بالا با قیمتی منصفانه
  • ✅ اولیت تعمیر تا تعویض قطعات
  • ✅ حضور مشاور و تکنسین‌های مجرب برای رفع مشکل بدون نیاز به اعزام تکنسین به منزل مشتری

این موارد تنها چند نمونه از خدماتی است که مرکز انتخاب تعمیر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای دسترسی به نمایندگی انتخاب تعمیر می‌توانید، به وب سایت انتخاب تعمیر مراجعه کنید و یا با شماره 02691092124 تماس حاصل کنید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی ال جی در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

برای تعمیر لباسشویی اگر مرکز تعمیر انتخاب تعمیر را انتخاب کنید، می‌توانید از خدمات تعمیر در محل بهره‌مند شوید. ارائه خدمات تعمیر توسط انتخاب تعمیر به این صورت است که شما با این مرکز تعمیر تماس حاصل می‌کنید و پس از برقراری تماس از پشتبان مربوطه درخواست اعزام یک تکنسین مجرب برای تعمیر لباسشویی خود را خواهید داشت.

به این صورت دیگر نیاز به حمل لباسشویی و یا مراجعه حضوری به نمایندگی ال جی نخواهد بود. همچنین توجه داشته باشید در حین تماس، مشکل لباسشویی خود را به صورت کامل شرح دهید تا تعمیرکار به صورت کاملاً مجهز به محل مورد نظر شما اعزام شوند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل لباسشویی شما را برطرف کنند.

برخی از مشکلات رایج لباسشویی ال جی

ممکن است در برخی موارد مشکلاتی را در لباسشویی خود مشاهده کنید، به این صورت که عملکرد لباسشویی شما تحت تاثیر این مشکلات قرار می‌گیرد. برای این منظور و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات جدی‌تر به هیج عنوان خودتان برای رفع مشکل اقدام نکنید و از افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید.

از جمله مشکلات رایجی که در لباسشویی‌های ال جی مشاهده می‌شود، می‌توان به روشن نشدن لباسشویی، خوب شسته نشدن لباس‌ها، لرزش و صدای لباسشویی و … اشاره کرد. در ادامه به بررسی برخی از این مشکلات می‌پردازیم با ما همراه باشید. در صورتی که برای برطرف کردن هر یکی از موارد نیاز به اعزام تعمیر کار لباسشویی ال جی در کرج داشتید، فرم زیر را پر کنید.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

چرا لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود؟

زمانی که ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی‌شود، اولین کاری که بایستی انجام دهید، این است که سیم برق را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که سیم برق به درستی به پریز برق متصل شده است و شل نیست. همچنین بهتر است، فیوز یا کنتور برق منزل خود را چک کنید تا مطمئن شوید که مشکلی نیست.

اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشکل روشن نشدن لباسشویی شما برطرف نشد، درب لباسشویی را چک کنید و مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است و مانعی وجود ندارد. اما اگر باز هم مشکل برطرف نشد، لباسشویی ال جی خود را ریست کنید. و یا از یک تکنسین با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا با انجام ترفندهای لازم مشکل لباسشویی شما را در اسرع وقت برطرف کند.

تعمیر روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

چرا لباسشویی ال جی لباس ها را خوب نمی شوید؟

اگر پس از اینکه لباس‌های خود را داخل ماشین لباسشویی ال جی انداختید و پس از شست و شو متوجه شدید که لباس‌ها تمیز نشده‌اند و همچنان کثیف و چرک هستند، چند عامل بسیار مهم می‌تواند تاثیرگذار باشد. از جمله عوامل تاثیرگذار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقدار لباس اگر از اندازه تعیین شده در لباسشویی بیشتر باشد، لباس‌ها به خوبی شسته نشده و کثیفی‌ها باقی می‌مانند. برای این منظور و رفع مشکل اگر مقدار لباس بیشتری دارید دو دور از لباسشویی خود استفاده کنید.
  • استفاده از شوینده مناسب برای شست و شوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی از اهمیت بسیاری برخوردار است، به این ترتیب سعی کنید از شوینده‌های با کیفیت برای شست و شو استفاده کنید.
  • تنظیم برنامه ماشین لباسشویی بر اساس مدل و نوع پارچه لباس از اهمیت بسیاری برخوردار است. به این ترتیب با مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی می‌توانید لباسشویی خود را بر اساس لباس مورد نظر به درستی تنظیم کنید.

با رعایت این این موارد به احتمال زیاد مشکل شست وشوی لباس‌هایتان توسط ماشین لباسشویی ال جی برطرف شود. در غیر این صورت بهتر است از تکنسین‌های مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی ال جی وارد برنامه نمی شود؟

در برخی موارد ممکن است شاهد کار نکردن ماشین لباسشویی ال جی خود باشید یا به اصطلاح ماشین لباسشویی خود را تنظیم کرده‌اید ولی وارد برنامه نمی‌شود و کار نمی‌کند. در ادامه دلایلی که منجر به این مشکل می شوند را بررسی می کنیم:

چطور باید فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟

برای تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی ال جی، ابتدا دستگاه را خاموش کرده و برای احتیاط بیشتر آن را از پریز برق جدا کنید و شیرهای آب را به ‌طور کامل ببندید. سپس، با باز کردن پیچ لوله‌های آب سرد و گرم از پشت دستگاه، فیلترها را از قسمت ورودی آب جدا کنید.

پس از اینکه فیلترها را جدا کردید آن‌ها را با استفاده از سرکه سفید یا پاک‌کننده سطوح آهکی داخل یک ظرف پر از آب بیاندازید. این کار به تخلیه آهک و رسوبات موجود در فیلترها کمک می‌کند و رسوبات را از بین می‌برد. پس از حدود یک ساعت فیلترها را آبکشی کرده و پس از خشک کردن آن‌ها را مجدداً در جای خود نصب کنید.

تمیز کردن فیلتر لباسشویی ال جی

بهتر است تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی خود را به صورت دوره‌ای انجام دهید تا علاوه بر افزایش کیفیت کارکرد ماشین ظرفشویی عمر مفید لباسشویی خود را به صورت مستقیم افزایش دهید.

لرزش و صدای زیاد لباسشویی ال جی چه دلایلی دارد؟

لرزش و صدای زیاد در ماشین لباسشویی ال‌ جی ممکن است به عوامل مختلف بازگردد. اولین دلیل می‌تواند ناهمواری یا عدم تعادل در محل نصب دستگاه باشد. برای این منظور اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی بر روی یک سطح صاف قرار گرفته باشد. همچنین، بررسی کنید که آیا تمامی پیچ‌ها و مهره‌ها محکم هستند یا خیر. با بررسی این موارد می‌توانید مشکل لرزش و صدای زیاد لباسشویی ال جی خود را برطرف کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل بایستی از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

چطور لاستیک درب ماشین لباسشویی ال جی را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی ال‌ جی، ابتدا با یک دستمال خیلی نرم، هر گونه گرد و غبار را از لای لاستیک درب پاک کنید. سپس یک محلول تمیزکننده ملایم را روی دستمال یا اسفنج بریزید و سطح لاستیک را  پاک کنید.

سعی کنید از شوینده‌های ملایم استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از مخلوط آب و سرکه سفید هم استفاده کنید. پس از تمیز کردن با شونیده کف را با دستمال تمیز خشک کنید و از هر گونه مایع باقی‌مانده جلوگیری کنید. با این روش می‌توانید لاستیک درب لباسشویی را به درستی تمیز کنید.

تمیز کردن لاستیک لابسشویی ال جی

سرویس دوره ای لباسشویی ال جی در کرج

همان طور که می‌دانید سرویس دوره‌ای لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار است، به این صورت که شما باید هر سه الی شش ماه و حداقل ممکن هر سال لباسشویی خود را سرویس کنید.

از دلایلی که باییستی سرویس دوره‌ای لباسشویی ال جی خود را جدی بگیرید، افزایش کارایی و جلوگیری از خراب شدن قطعات در صورت فرسایش و کارکردن بسیار است. برای این منظور و جلوگیری از افت کیفیت لباسشویی خود کافی است از تکنسین‌های مجرب برای سرویس دوره‌ای کمک بگیرید. همچنین بهتر است بدانید با سرویس دوره‌ای می‌توانید مشکلات احتمالی را تشخیص دهید و هر چه سریع‌تر قبل از جدی شدن مشکل آن را برطرف کنید.

جالب است بدانید برای سرویس دوره‌ای می‌توانید از تکنسین‌های کاربلد مجموعه انتخاب تعمیر کمک بگیرید. برای این منظور تنها کافی است با این مجموعه تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تکنسین مورد نظر به محیط شما اعزام شود و لباسشویی ال جی شما را سرویس کند.

لیست کاملی از ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

لیست زیر مهم‌ترین خطاها یا ارورهای ماشین‌های لباسشویی ال جی هستند که می‌تواند باعث به مشکل خوردن روند کاری ماشین لباسشویی شما شود.

ارور لباسشویی ال جیعلت
CEورود جریان بیش از حد به مدار الکتریکی موتور
DEدرست بسته نشدن درب دستگاه
FEمعیوب بودن هیدروستات دستگاه و آبگیری بیش از ظرفیت دستگاه
(SE (5Eخرابی موتور لباسشویی یا برد کنترل اصلی
CLفعال شدن قفل کودک یا خرابی برد الکترونیک
IEمشکل در مجرای خروجیتخلیه آب
PEفشار سطح آب خارج از حد استاندارد دستگاه
UEعدم توازن لازم بین لباس های داخل دستگاه
OEعدم تخلیه صحیح آب
AEوجود نشتی و آبریزی
HEمشکل در المنت و ایجاد خطای سنسور هیتر
LEوجود مشکل فنی موتور دستگاه
EEوجود مشکل در برد کنترلر الکتریکی
PFقطعی برق دستگاه یا مشکل مدار الکتریکی
TEخرابی هیتر یا سنسور دمای آب

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج از تیم تعمیرکاران متخصص تشکیل شده است که همکاری آن‌ها منجر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خواهد شد. از ویژگی‌های انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج می توان به موراد زیر اشاره کرد.

تیم مشاور در تماس تلفنی با پرسیدن چند سوال به مشتری کمک می‌کند تا علت اصلی ایراد رخ داده مشخص شود.

مشاور مورد نظر عیب را به تیم کارشناسان متخصص انتخاب تعمیر ارجاع می دهند تا موضوع را پیگیری نمایند.

در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناس را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات در منزل مشتری صورت می‌گیرد.

در صورتی که تعمیرکار پس از بررسی دستگاه متوجه شود که جهت رفع ایراد نیاز به تعویض قطعه دارد، مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی در کرج به شما این اطمینان را می‌دهد که از قطعات اورجینال و اصلی برای این تعمیرات استفاده نماید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج فردیس شهریار برای اطمینان و آسودگی خاطر شما، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارشناسان متخصص مرکز، کلیه خدمات و تعمیرات به مدت 8 ماه ضمانت دارد.

هزینه تعمیرلباسشویی ال جی در کرج

هزینه تعمیر لباسشويي ال جی به کيفيت کار تعمیر کار بستگی دارد. کلیه هزینه هایی که در انتخاب تعمیر پرداخت می کنید بر اساس نرخ و قیمت بروز قطعات اخذ خواهد شد. هزینه های مربوط به اجرت تعمیرکار و تعویض قطعات و ایاب ذهاب معمولا جداگانه محاسبه می شود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزنیه ها با شماره 09190099252 تماس بگیرید و از هزینه تعمیر دستگاه ماشین لباسشویی خود مطلع شوید.

سوالات متداول

چرا انتخاب تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج؟

در این روزهایی که قیمت خرید لوازم خانگی به ویژه لباسشویی روز به روز در حال افزایش است بسیاری از مردم به جای خرید لوازم خانگی نو به سراغ تعمیر لوازم خانگی قدیمی خود می‌روند. اگر ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شد، نگران نباشید زیرا اگر در استان البرز و شهر کرج و یا شهرهای اطراف کرج مانند شهریار و اندیشه هستید، می‌توانید برای تعمیر لباسشویی با انتخاب تعمیر تماس بگیرد. انتخاب تعمیر علاوه بر تعمیر لباسشویی ال جی، به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع برندهای لباسشویی در کرج حاذق و متبحر است. بنابراین اگر نیاز به تعمیر برندهای دیگر لباسشویی را دارید مقاله تعمیر لباسشویی در کرج را حتماً مشاهده کنید و با ما کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر تعمیر لباسشویی شما، نکات و توصيه‌های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از لباسشويی ال جی را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب