نمایندگی تعمیرات مایکروفر و سولاردام ال جی در کرج

برند ال جی یکی از بهترین‌ها در زمینه لوازم‌ خانگی در ایران و جهان می‌باشد. با توجه به محبوبیت این محصولات استفاده از آنها نیز زیاد خواهد بود. به تبع آن نیاز جامعه به تعمیرات این محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند. ماکروفر و سولاردام ال جی نیز یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ماکروفرهای موجود در بازار است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این محتوا قرار است در رابطه با تعمیر ماکروفر ال جی در کرج نکات بسیار مهمی در اختیار شما قرار بگیرد. اما موضوع مهم این است که با توجه به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های الکترونیکی در این دستگاه، حتما باید در انتخاب تعمیر‌کار این لوازم‌ خانگی دقت فراوان داشته باشید.

تعمیر ماکروفر و سولاردام ال جی در کرج

بهترین مرکز و نمایندگی تعمیر مایکروویو ال جی در کرج

همانطور که می‌دانید محصولات ال جی جز بهترین‌ها در جهان هستند. شما باید برای نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در کرج هم بهترین را انتخاب نمایید. نمایندگی انتخاب تعمیر بعد از سال‌ها تجربه و ارائه خدمات، به جرات بهترین نمایندگی در زمینه تعمیرات ال جی در کرج می‌باشد. این نمایندگی به دلیل تجربه و تکنسین‌های کاربلد و آموزش دیده خود این عنوان را به دست آورده است. به همین دلیل مشتریان گرامی در کرج و حومه بهتر است که برای تعمیرات محصولات خود با برند ال جی با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

چرا انتخاب تعمیر برای تعمیرات ماکروفر ال جی در کرج

 خدمات تعمیر ماکروفر ال جی در کرج توسط انتخاب تعمیر شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. ارسال تکنسین مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن.
  2. اولویت با تعمیر ماکروفر در محل.
  3. انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعویض قطعات مصرفی. انجام این سرویس‌ها باعث افزایش عمر این محصول و تمامی محصولات دیگر خواهد شد.
  4. در صورت نیاز به تعویض قطعات در روند تعمیر، این قطعات با لوازم یدکی اورجینال و اصلی و دارای ضمانت تعویض خواهد شد.
  5. کارشناسان این برند بعد از انجام تعمیرات با تماس با مشتری انجام تعمیرات توسط این نمایندگی‌ها را پیگیری کرده و در صورت بروز نارضایتی این مورد را پیگیری خواهند کرد.
  6. تمامی تعمیرکاران انتخاب تعمیر از آموزش‌های لازم برای تعمیر ماکروفر ال جی و سایر محصولات این برند بهره‌مند شده‌اند. به همین دلیل به سرعت مشکل را شناسایی و رفع خواهند کرد.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت و اطراف آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر ماکروفر و سولاردام ال جی خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر ماکروویو ال جی به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

 مشکلات و خرابی های رایج سولاردام و ماکروفر ال جی

در این بخش به مهمترین موارد نیاز به تعمیر ماکروفر و سولاردام ال جی در کرج طبق آمار نمایندگی‌های رسمی به‌صورت اجمالی اشاره خواهیم کرد:

تعمیر مایکروفر ماکروویو ماکروفر ال جی در کرج
تعمیر ماکروفر ال جی در کرج

بیشترین مشکلات مایکروفر ال جی

گرم نشدن غذا، روشن نشدن مانیتور نشان‌دهنده علائم دستگاه، جرقه زدن ماکروفر هنگام کار کردن، ایجاد صدای زیاد و غیر‌معمول از موتور دستگاه، ثابت ماندن سینی مرکزی مایکروویو، از کار‌ افتادن یک یا تعدادی از دکمه‌های مایکروویو، استشمام بوی سوختگی از دستگاه، مشکل میکروسوئیچ درب مایکروفر، مشکلات برقی و عدم کارکرد فن و گریل دستگاه از جمله این موارد می‌باشد.

بیشترین مشکلات گزارش شده در خصوص سولاردام ال جی

موارد گزارش شده در این سولاردام هم عمدتا با موارد مراجعه تعمیر مایکروویو ال جی در کرج یکسان می‌باشد. در این بخش به این موارد اشاره خواهم کرد:

عدم توانایی در گرم کردن مواد‌غذایی، ایجاد جرقه هنگام استارت کردن برای گرم کردن غذا، ایجاد صدای زیاد هنگام کار‌کردن دستگاه و یا نچرخیدن سینی وسط ماکروفر، عدم چرخش سینی و خرابی برد الکترونیکی از جمله این موارد می‌باشد.

تعمیر سولاردام ال جی در کرج
تعمیر سولاردام ال جی در کرج

ارورهای ماکروفر و سولاردام ال جی

برای اینکه بتوانید در رابطه با تعمیر ماکروفر ال جی در کرج اطلاعات مناسبی به کارشناسان تعمیر بدهید تا تعمیر دستگاه شما سریع‌تر انجام شود باید کد‌های خطای این دستگاه را بشناسید. بیشترین کد‌های ارور ایجاد شده در ماکروفر ال جی عبارت است از: 

E1/F1

ارور E1/F1: این مورد نشان‌ دهنده ایجاد یک اتصال کوتاه در ترمیستور می‌باشد. در مواجه با این ارور باید سریعا با نمایندگی این برند تماس حاصل نمایید.

ارور F4: این خطا در انواع مدل‌های مختلف خرابی سنسور کوک را نشان می‌دهد. این سنسور که به آن به اصطلاح سنسور رطوبت نیز نامیده می‌شود وظیفه تنظیم رطوبت محفظه داخلی دستگاه را خواهد داشت. مشکل در این سنسور باعث عدم کارکرد مناسب این محصولات خواهد شد. حتما بایستی برای تعمیر این مشکل به تعمیر‌کار مجرب مراجعه نمایید.

F4

E5

ارور E5: این ارور می‌تواند به دلیل مشکل در هیتر کانوکشن ایجاد شود؛ این سنسور وظیفه ایجاد گرمای متناسب با تنظیمات دستگاه را دارد. شناسایی یک مرکز حرفه‌ای مانند انتخاب تعمیر برای تعمیر ماکروفر ال جی در کرج در این زمینه بسیار مهم است. تکنولوژی‌های جدید دارای پیچیدگی‌های خاصی می‌باشند و به تبع آن تعمیر این فناوری‌ها هم سخت و پیچیده خواهد بود.

ارور F14: این خطا معمولا بعد از فعالیت دستگاه ظاهر می‌شود و نشان می‌دهد که دمای داخل آن بالا رفته است. در این حالت باید قبل از استفاده دوباره صبر نمایید تا این محفظه خنک شود. در صورت تکرار حتما باید به تعمیر‌کار مراجعه نمایید.

F14

E10

ارور E10: این کد ارور نشان می‌دهد که اتصال مستقیم در دکمه‌های روی صفحه نمایش دستگاه ایجاد شده است. در این حالت تمام دکمه‌ها و یا تعدادی از آنها کار نخواهند کرد. برای این مورد هم حتما باید به یک مرکز  تعمیر کاربلد مانند انتخاب تعمیر مراجعه نمایید.

چه زمانی باید برای تعمیر مایکروفر / سولاردام ال جی اقدام کنیم؟

تعمیر ماکروفر ال جی در کرج باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. همان‌طور که اشاره شد شرکت ال جی یکی از بهترین و بزرگترین تولید‌کنندگان لوارم‌ خانگی در جهان می‌باشد. محصولات این برند توسط افراد عادی و یا راه‌کارهای ساده قابل تعمیر نیستند. به همین دلیل با دیدن اولین کد ارور بهتر است که با نمایندگی‌های این شرکت تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید؛

در صورتی که بعد از عیب یابی نیاز به اعزام تعمیرکار بود، کارشناسان انتخاب تعمیر هماهنگی‌های لازم را برای اعزام هر چه سریع‌تر تکنسین حرفه‌ای و کاربلد به منزل شما انجام خواهند داد. همچنین علاوه بر تعمیر انواع خرابی و نقص دستگاه، انتخاب تعمیر خدمات مربوط به سرویس‌های دوره‌ای از جمله سرویس متعلقات سینی وسط دستگاه، بررسی برد‌ها و قطعه‌های الکترونیکی دستگاه و بررسی سلامت سنسور‌های دستگاه را نیز ارائه می‌کند.

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر و سولاردام ال جی توسط انتخاب تعمیر

انتخاب تعمیر به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر ماکروفر و سولاردام در کرج، همواره تلاش خود را کرده است که در اسرع وقت، تعمیرکاران مجرب را برای تعمیر دستگاه به منزل مشتریان اعزام کند. به همین خاطر به طور اختصاصی استان البرز و مناطق مختلف شهر کرج از جمله عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت، مهرشهر و… را در نظر گرفته است تا ارائه خدمات با کیفیت بالاتری انجام شود. برای ثبت درخواست تعمیر می‌توانید طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست دستگاه و ارائه گارانتی 8 ماهه به مشتری

همچنین در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر و سولاردام ال جی در کرج، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

تعمیر ماکروفر ال جی در منزل

همانطور که اشاره شد انتخاب تعمیر در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران تکنسین‌های آموزش دیده را به منزل افراد ارسال می‌کنند. انجام تعمیرات هم توسط این تکنسین‌ها در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. این مورد یکی از موارد خدمات پس از فروش این برند می‌باشد.

هزینه تعمیر ماکروفر ال جی در کرج

تعمیر ماکروفر ال جی در کرج و تمام نقاط ایران در صورتی که در مراکز معتبر صورت پذیرد طبق تعرفه و نرخ مصوب اتحادیه خواهد بود. انتخاب تعمیر تلاش می‌کند همواره منصفانه‌ترین هزینه را دریافت کند. به همین خاطر طبق تعرفه اتحادیه هزینه تعمیر لوازم خانگی از جمله هزینه تعمیر ماکروفر ال جی را دریافت می‌کند.

سوالات متداول

جمع بندی

تعمیرات ماکروفر ال جی در کرج و حومه در انتخاب تعمیر در بالاترین سطح انجام می‌شود. این مرکز علاوه بر کلان شهر کرج به شهر‌هایی مانند: فردیس، کمال‌شهر، نظر‌آباد و محمد شهر و هشتگرد و سایر شهر‌های حومه استان البرز نیز می‌تواند سرویس‌دهی داشته باشد.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب