نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج + 20% تخفیف خدمات

ماشین ظرفشویی یکی دیگر از لوازم آشپزخانه است که به دلیل کارایی بسیار بالای آن در میان خانواده‌های ایرانی محبوبیت بسیاری دارد. این وسیله با شستشو و خشک کردن ظروف باعث راحت شدن فعالیت‌های روزانه افراد شده است؛ اما بالا بودن هزینه‌های خرید ماشین ظرفشویی سبب گردیده که در هنگام بروز مشکلات در این وسیله اغلب افراد ترجیح دهند آن را تعمیر نموده و از خریدن ظرفشویی جدید خودداری نمایند. از این رو پیدا کردن نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج که بتواند این وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه تعمیر نماید، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان این وسیله است.

در این مقاله قصد داریم مجموعه انتخاب تعمیر، نمایندگی معتبر تعمیر ظرفشویی در کرج را به شما معرفی نماییم بنابراین همراه ما باشید.

تعمیر ظرفشویی در کرج - انتخاب تعمیر

نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی در کرج کیست؟

از آن جایی که جابه‌جایی ظرفشویی کار سخت و هزینه بری است، مجموعه انتخاب تعمیر برای راحتی شما عزیزان ساکن در کرج این امکان را برآورده کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در محل اعزام شود. تعمیرگاه انتخاب تعمیر با بهره گیری از برترین متخصصان حاضر در امر تعمیر ماشین ظرفشویی، داشتن شعب مختلف در سطح شهر کرج و حومه آن و دارا بودن نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی در کرج خدمات خود را به صورت ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در کمترین زمان ممکن انجام داده و همچنین تعمیرات ظرفشویی در کرج را در منزل شما انجام می‌دهد.


انتخاب تعمیر کدام برندهای ظرفشویی را تعمیر می‌کند؟

تکنسین‌های انتخاب تعمیر چندین سال است به صورت تخصصی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در محدوده کرج و شهرهای اطراف آن مانند اندیشه، فردیس، مارلیک و … ارائه خدمت می‌کند؛ به همین دلیل در صورت خرابی انواع برندهای ظرفشویی آماده ارائه بهترین و بالاترین کیفیت خدمات است.

از جمله برندهای ماشین ظرفشویی که کارشناسان ما به صورت تخصصی تعمیر می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


ویژگی‌های بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج

انتخاب تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج، ویژگی‌هایی دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:

  • از جمله خدمات ارزشمند این نمایندگی می‌توان به ارائه مشاوره رایگان اشاره نمود. در طی تماس با کارشناسان انتخاب تعمیر، مشتریان ما می‌توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد نحوه رفع عیب‌های ساده و همین‌طور نگه‌داری و استفاده از ماشین ظرفشویی کسب نمایند. همین مساله جزئی باعث می‌شود از هزینه‌های اضافی جهت انجام تعمیرات ساده ظرفشویی جلوگیری شده و بدون نیاز به مراجعه تعمیرکار، عیوب جزئی دستگاه برطرف گردد.
  • تمام قطعات یدکی ماشین‌های ظرفشویی در مجموعه انتخاب تعمیر موجود بوده و کارشناسان ما می‌توانند به سادگی با تعویض قطعات اصل و اورجینال مورد نظر، دستگاهی سالم را به مشتریان تحویل دهد.
  • بلافاصله پس از تماس با کارشناسان انتخاب تعمیر برای دریافت خدمات، تعمیرکار به محل شما در کرج اعزام می‌شود تا با عیب یابی ماشین ظرفشویی در مورد مشکلات دستگاه و نحوه تعمیر آن تصمیم بگیرد.
  • فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی در کمتر از 24 ساعت کاری انجام می شود و مشتری می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن وسیله خود را دریافت کند.
  • کارشناسان ما در تعمیر ماشین ظرفشویی هر برندی (ایرانی-خارجی) تسلط کافی داشته و به همین دلیل به سادگی می‌توانند مشکلات آن را عیب یابی کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را رفع نمایند.

در صورتی که در محدوده شهر کرج و حومه آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر ظرفشویی خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر ظرفشویی به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.


چرا باید ماشین ظرفشویی را در نمایندگی‌های مجاز تعمیر کرد؟

شماره تماس نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج

مجموعه انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج به شما عزیزان توصیه می‌کند در صورتی‌که ظرفشویی شما دچار مشکل شد و یا کد ارور بر روی صفحه دیجیتال آن نمایش داده شد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن سعی کنید مشکل را برطرف نمایید.

هر وسیله برقی از جمله ظرفشویی ممکن است دچار خرابی و ایراد شود. آنچه که مهم است این است که سریع باید آن را تعمیر کرد. تعمیر غیر اصولی ماشین ظرفشویی، می‌تواند مشکل را بدتر کرده، به سایر بخش‌های دستگاه آسیب جدی وارد کرده و در نهایت هزینه‌های پرداختی شما را نیز افزایش دهد.

شما می‌توانید سریعاً با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آسیب جدی به دستگاه‌تان جلوگیری کنید. ما بلافاصله بعد از ثبت تماس شما و ثبت سفارشتان، تکنسین‌های تخصصی تعمیر ظرفشویی در کرج و حومه را به محل شما اعزام می‌کنیم و به بررسی موضوع خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه تکنسین‌های ما در سطح شهر کرج و حومه حضور دارند، به راحتی می‌توانند در کمتر از دو ساعت خود را به محل مورد نظر شما برسانند.


تعمیر ظرفشویی رومیزی در کرج
تعمیر ظرفشویی رومیزی در کرج

تعمیر ظرفشویی رومیزی و ایستاده در کرج

علاوه بر ظرفشویی‌های ایستاده، بسیاری از خانواده‌ها به دلیل فضای کمتر در آشپزخانه از ظرفشویی‌های رومیزی استفاده می‌کنند؛ این نوع ظرفشویی‌ها نیز ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی و نقص فنی بشوند که تعمیر آن‌ها نیز توسط تیم متخصص انتخاب تعمیر انجام خواهد شد. مزیت این ظرفشوی‌های رومیزی در حمل و جابجایی ساده‌تر آن‌هاست که به این ترتیب در صورتی که امکان تعمیر ظرفشویی در منزل وجود نداشت، به راحتی می‌توان آن را جابه جا کرد.

تعمیر ظرفشویی ایستاده در کرج
تعمیر ظرفشویی ایستاده در کرج

چگونه درخواست تعمیر ظرفشویی در کرج را ثبت کنید؟

شما خیلی آسان می‌توانید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. به دو صورت تماس تلفنی و هم به صورت تکمیل فرم مشاوره در وب سایت می‌توانید با ما در ارتباط باشید. کافیست با شماره مجموعه انتخاب تعمیر کرج که در بخش زیر ذکر شده است، تماس تلفنی برقرار کنید. ایراد ظرفشویی خود را بیان کرده و منتظر اعزام نیرو به محل خود باشید.

در روش دوم می‌توانید اطلاعات خود و مشکل خرابی ظرفشویی را در فرم موجود در وبسایت ما وارد کنید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را با شما انجام داده و در زمان و مکان تعیین شده تکنسین‌های ما اعزام می‌شوند.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر ظرفشویی در کرج، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

ایرادات رایج انواع ماشین ظرفشویی

چرا ظرف‌ها بعد از شستشو خشک نمی‌شوند؟!

خشک کردن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی، به اجزای مختلفی از جمله المنت (گرم کننده)، ترموستات (تنظیم درجه حرارت) و دیسپنسر (پخش کننده) مربوط می‌شوند. خرابی هر یک از این اجزاء می‌تواند در نهایت سبب شود که بعد از اتمام شستشو در ماشین ظرفشویی ظرف‌ها خشک نشوند.

چرا ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود؟!

بدیهی است که در ابتدا لازم است موارد ساده‌ای مانند وصل بودن فیوز، سالم بودن پریز و دکمه پاور دستگاه بررسی شود. حتی بسته بودن صحیح درب ظرفشویی نیز می‌تواند به روشن شدن دستگاه‌تان مربوط باشد. در نهایت ممکن است موتور دستگاه ظرفشویی گیر کرده باشد و نیاز به بررسی داشته باشد.

چرا آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی‌شود؟!

در برخی موارد ممکن است پیش از اتمام کامل شسشتشو، درب دستگاه باز شده باشد که همین مسئله سبب عدم تخلیه کامل آب داخل دستگاه می‌شود؛ لازم است مجدداً چرخه شستشو انجام شود و آب تخلیه شود. در غیر اینصورت، مواردی همانند عدم اتصال صحیح شلنگ تخلیه و یا حتی رسوب مواد غذایی در لوله تخلیه می‌تواند منجر به عدم تخلیه آب از ظرفشویی شود.

چرا مدت زمان شستشو در ظرفشویی زیاد می‌شود؟!

این مسئله یکی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی به حساب می‌آید. در چنین حالتی مدت زمان شستشو از زمان تعیین شده برنامه انتخابی، بیشتر می‌شود. معمولاً علت این مشکل به خرابی ترموستات، المنت، سنسورهای شستشو، برد کنترل برمی‌گردد. البته دقت داشته باشید که یکی از ساده‌ترین نکات پیش از بررسی احتمال خرابی این اجزاء، بررسی مسیر گردش آب و عدم انسداد آن است.


تعمیر اجزا و قطعات مختلف ماشین ظرفشویی در کرج
قطعات ماشین ظرفشویی

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی در کرج

سرویس‌های دوره‌ای برای تمام لوازم برقی اهیمت دارد ولی برای دو دستگاه ظرفشویی و لباسشویی که معمولاً استهلاک بیشتری دارند، اهمیت دو چندان پیدا می‌کند. با انجام چند کار ساده در سرویس‌های دوره‌ای که معمولاً هر 6 ماه یک بار انجام می‌شود، می‌توانید به راحتی طول عمر دستگاه خود را طولانی کرده و از خرابی‌های بعدی آن جلوگیری کنید. بسیاری از اقداماتی که باید در سرویس‌های دوره‌ای ماشین ظرفشویی انجام دهید، ساده و غیر تخصصی هستند و خود شما نیز می‌توانید آن‌ها را انجام دهید؛ ولی با این وجود در صورتی که همچنان نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید کارشناسان انتخاب تعمیر در کنار شما هستند و می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

چه اقداماتی باید در سرویس دوره‌ای برای نگهداری ظرفشویی انجام شود؟

همانطور که گفته شد لازم است کارهای ساده‌ای را هر چند ماه یک بار برای نگهداری، افزایش طول عمر ظرفشویی و جلوگیری از خرابی آن انجام دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمیز کردن فیلتر کف ماشین ظرفشویی

فیلتری که در کف ماشین ظرفشویی وجود دارد، وظیفه جمع کردن ذرات و باقیمانده‌های مواد غذایی را برعهده دارد تا این مواد وارد بخش‌های دیگر دستگاه نشده و خرابی به بار نیاورد. به طور کلی توصیه می‌شود، حتماً پیش از قرار دادن ظروف در داخل ظرفشویی، سطح آن‌ها را با دستمال خشک تمیز کرده تا امکان مواد غذایی بر روی آن‌ها باقی نمانده باشد. با این وجود بهتر است بعد از چند بار استفاده از ظرفشویی (ماهی یک بار)، فیلتر داخل آن را تمیز کنید.

✔️تصویر زیر نحوه تمیز کردن فیلر ظرفشویی را نشان می‌دهد.

تعمیر ظرفشویی و تمیز کردن فیلتر
تمیز کردن فیلتر ظرفشویی

جرمگیری ماشین ظرفشویی

در دستگاه‌هایی از جمله لباسشویی و ظرفشویی که همواره باکتری و آلودگی در داخل آن‌ها تجمع می‌کند، جرمگیری یکی از مهمترین اقدامات در نگهداری و سرویس دوره‌ای دستگاه محسوب می‌شود. بهتر است هر 6 ماه یک بار ماشین ظرفشویی را جرمگیری کنید این کار باعث از بین رفتن میکروب و باکتری، بوی بد، ذرات ریز مواد غذایی و حتی رسوبات آهک در دستگاه می‌شود. همین کار ساده که با ریختن مواد مخصوص جرمگیری در ظرفشویی انجام می‌شود باعث افزایش سلامت دستگاه و جلوگیری از خرابی و دردسرهای تعمیر ظرفشویی می‌شود. مراحل جرمگیری ظرفشویی:

  1. ریختن یک ساشه پودر مخصوص جرمگیری
  2. انتخاب برنامه شستشو با دمای بالا
  3. شروع شستشوی دستگاه به صورت خالی و بدون هیچ ظرفی در داخل آن

تمیز نگه داشتن داخل ظرفشویی

تمیز کردن بخش‌های مختلف داخل ماشین ظرفشویی از جمله نوارهای پلاستیکی و آبپاش‌های داخل دستگاه می‌تواند به افزایش طول عمر دستگاه، تجمع باکتری و کارکرد بهتر دستگاه کمک کند. در صورتی که لاستیک دور درب دستگاهتان دچار پارگی شده‌است نگران نباشید زیرا تعویض پارگی لاستیک دور درب ظرفشویی از جمله خدمات نمایندگی انتخاب تعمیر است.

سایر اقدامات جهت افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی

  • قرار دادن صحیح ظروف در ظرفشویی: چیدمان درست ظروف در ظرفشویی مانع از آسیب دیدگی جدی به قطعات داخلی دستگاه از جمله آب افشان‌ها می­‌شود.
  • استفاده از مواد شوینده مناسب: انتخاب شوینده مناسب از مهمترین عوامل افزایش طول عمر دستگاه محسوب می­‌شود. همچنین استفاده به اندازه از شوینده­‌ها مانع از کدر شدن قطعات داخلی دستگاه خواهد شد.
  • خشک نگه داشتن داخل ماشین ظرفشویی: بهترین راه جهت جلوگیری از گرفتگی دریچه‌­های ورودی، بازو‌های آب‌­فشان ظرفشویی یا خرابی سوئیچ شناور ظرفشویی، خشک کردن قسمت­‌های داخلی ماشین است که خود منجر به افزایش کارایی دستگاه می­‌شود.
تعمیر ظرفشویی در کرج: چیدن ظروف

بهترین مرکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

علاوه بر مواردی که در بخش قبل مطرح شد، اقدامات جدی‌تری نیز لازم است در جهت حفظ، نگهداری و یا افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی انجام شود. این‌گونه اقدامات از جمله سرویس چرخه آب ظرفشویی، سرویس اجزای داخلی دستگاه، سرویس سیستم گرم کننده و حرارتی ظرفشویی و مواردی از این دست، الزاماً باید توسط متخصصین و تکنسین‌های این حوزه انجام شود.

کارشناسان و تعمیرکاران انتخاب تعمیر با سال‌ها تجربه در زمینه سرویس و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی می‌توانند در این زمینه در کنار شما باشند. هزینه تعمیر ظرفشویی در کرج توسط مجموعه ما منصفانه بوده و است.


هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی و عوامل موثر بر آن

به طور متوسط هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج با توجه به هزینه قطعات معیوب دستگاه متفاوت خواهد بود. در واقع بسته به نوع مشکل صورت گرفته هزینه‌ها تغییر می‌کند. در شرایطی که ظرفشویی نیاز به تعویض چند قطعه داشته باشد به طور حتم افزایش هزینه خواهید داشت.

در نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج تمامی هزینه­‌های مربوط به تعمیر قطعات به صورت شفاف و منطبق با نرخ اتحادیه به مشتریان اعلام می‌شود. از جمله عواملی که بر تعیین هزینه تعمیر ظرفشویی در کرج موثر خواهد بود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع تعمیر دستگاه: یک تعمیر ساده مثل باز کردن قفل درب ظرفشویی یا تعمیر المنت گرمایش دستگاه ممکن است هزینه کمتری را در بر داشته باشد. اما تعمیرات پیچیده­‌تری مانند تعویض پمپ تخلیه هزینه تعمیر را افزایش خواهد داد.
  • مهارت و تخصص نیروی کار: تعمیرات تخصصی هزینه بیشتری دارند. همچنین هزینه تعمیر قطعاتی که مدت زمان بیشتری را صرف می­‌کنند طبیعتا بیشتر خواهد بود.
  • مدل ظرفشویی: مدل ظرفشویی نقش مهمی در تعیین هزینه تعمیر دارد. برخی از برندها و مدل‌­ها ممکن است به دلیل هزینه تعویض قطعات یا سختی تعمیر نیاز به پرداخت هزینه بیشتری داشته باشند.
  • مدت زمان استفاده از دستگاه: مدت استفاده از ظرفشویی نیز می­‌تواند در هزینه تعمیر آن تاثیر بگذارد. ظرفشویی‌­های قدیمی‌تر معمولا برای تعمیر، هزینه بیشتری نیاز دارند چرا که قطعات جایگزین برای مدل­‌های قدیمی‌­تر معمولا سخت پیدا می­‌شوند.

موارد نامبرده تنها بخشی از عوامل موثر بر هزینه تعمیر ظرفشویی در کرج محسوب می­‌شود. البته لازم است که به این نکته اشاره شود که کارشناسان انتخاب تعمیر همواره اولویت خود را بر تعمیر قطعات معیوب می‌گذارند و بی دلیل قطعه‌ای را تعویض نمی‌کنند تا هزینه اضافی بر مشتری تحمیل نشود. در نهایت اگر امکان تعمیر قطعه خراب وجود نداشته باشد به سراغ تعویض آن با قطعه سالم و اورجینال خواهد رفت.

سوالات متداول تعمیر ظرفشویی در کرج

کلام آخر

توصیه می‌کنیم سعی کنید تعمیرات ظرفشویی خود را به دست تعمیرکارانی حاذق و باتجربه بسپارید؛ زیرا ناآشنایی تعمیرکاران متفرقه به سیستم ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه مشکل شما را حل نمی‌کند، حتی ممکن است خسارت و آسیب به دستگاه شما را بیشتر هم کند.

تکنسین‌های نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج، به دلیل آشنایی و تسلط کافی بر قطعات ظرفشویی، سریعتر مشکل دستگاه را پیدا خواهند کرد. همچنین در جهت رفع عیوب موجود بهتر و اصولی‌تر عمل خواهند کرد. علاوه بر این شایان به ذکر است که تعمیرکاران انتخاب تعمیر مجهز به انواع دستگاه‌ها و لوازم خاصی هستند که تکنسین های مطرح دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته جهت پاسخگویی به مشکلات شما در زمینه تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در کرج و شهرهای اطراف آن آماده هستند. اگر شما ساکان مناطق گوهردشت، کمالشهر، محمدشهر، جهانشهر، عظیمیه، مهرشهر و سایر مناطق کرج هستید به راحتی می‌توانید با شماره‌های 02691092124 (5 خط) تماس بگیرید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252