نمایندگی تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید در کرج و حومه

یخچال‌ فریزر ساید بای ساید امروزه از جمله وسایل برقی پرکاربرد در خانه‌ها هستند. این یخچال‌ها، با امکانات و قابلیت‌های متنوع خود، نه‌تنها برای نگهداری و سرمایش موادغذایی بلکه برای بهبود کیفیت هوای داخل یخچال نیز بسیار مؤثر هستند. یکی از عوامل مهم درحفظ بهبود عملکرد یخچال‌ فریزر ساید بای ساید، تعویض منظم و به‌موقع فیلتر است. تعویض فیلتر یخچال ها در عملکرد صحیح این وسیله بسیار اهمیت دارد.

این فیلترها، درواقع به‌عنوان یک بخش مهم در سیستم تصفیه هوا در یخچال فریزر ساید بای ساید، مسئول حذف میکروب‌ها و ذرات آلوده، بوهای ناخوشایند و عوامل مخرب دیگر هستند. اما به‌مرور زمان و استفاده مداوم، فیلترها کهنه و کثیف می‌شوند و قدرت تصفیه و عملکرد آن‌ها کاهش می‌یابد.

فیلتر یخچال ساید بای ساید

انتخاب تعمیر یکی از معتبرترین نمایندگی‌های تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید در کرج و حومه است و شما به‌راحتی می‌توانید فیلتر یخچال‌های خود را باکیفیت و قیمت مناسب تعویض کنید. در این مقاله به بررسی فیلتر یخچال و دلایل تعویض فیلتر یخچال فریزر از جمله تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید می‌پردازیم.

فیلتر آب یخچال چیست؟

فیلتر آب یخچال یک قطعه مهم است که در سیستم تصفیه آب یخچال نصب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که آبی تمیز و تصفیه شده را برای آشامیدن در دسترس داشته باشید. این فیلترها برای حذف ذرات آلوده، بو و طعم نامطبوع آب استفاده می‌شوند و کیفیت آب مصرفی را بهبود می‌بخشند.

انواع فیلتر یخچال

فیلتر معمولی

فیلتر آنتی باکتریال یخچال

  دستگاه های تصفیه کننده آب

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید یک فرایند ضروری است تا کیفیت تصفیه آب حفظ شود. فرکانس تعویض فیلترها بسته به مدل یخچال و شرایط محیطی ممکن است متفاوت باشد، اما به طور کلی، تعویض آنها در بازه زمانی 6 تا 12 ماه یا در صورت نیاز قبل از این مدت صورت می‌گیرد.

مراحل تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید

مراحل تعویض فیلتر یخچال فریزر به طور کلی شامل مراحل زیر است:

  • خاموش کردن یخچال: قبل از شروع فرایند تعویض فیلتر آب، یخچال را خاموش کنید تا هرگونه خطر برق‌گرفتگی را از بین ببرید.
  • لغو قفل آب: اگر یخچال شما دارای قفل آب است، آن را لغو کنید تا فیلتر قابل تعویض شود.
  • خارج کردن فیلتر قدیمی: فیلتر قدیمی را با گردونه یا روش دیگری که توسط دفترچه راهنما یخچال توصیه شده است، باز کنید و آن را خارج کنید.
  • نصب فیلتر جدید: فیلتر جدید را به جای فیلتر قدیمی قرار داده و با گردونه یا روش مشابهی آن را به یخچال متصل کنید.
  • روشن کردن یخچال: پس از نصب فیلتر جدید، یخچال خود را مجدداً روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که تصفیه آب به درستی عمل می‌کند.
 تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید در کرج

نحوه تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید بای ساید

برای تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید بای ساید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. یخچال را خاموش کنید: قبل از هرگونه تعویض فیلتر، اطمینان حاصل کنید که یخچال خاموش است و به برق متصل نیست.

2. پوشش فیلتر را بردارید: پوشش یا کاور فیلتر بیرونی را باز کنید و آن را از جا بیرون بیاورید.

3. فیلتر قدیمی را بیرون بیاورید: فیلتر قدیمی را به آرامی بچرخانید یا باز کنید و آن را از یخچال جدا کنید.

4. فیلتر جدید را نصب کنید: فیلتر جدید را به جای فیلتر قدیمی قرار دهید. مطمئن شوید که فیلتر جدید به طور محکم قفل شده و درست نصب شده است. پوشش یا کاور فیلتر را برگردانید و مطمئن شوید که به درستی در جای خود قرار می‌گیرد.

5. یخچال را روشن کنید: یخچال را مجدداً روشن کنید و اجازه دهید سیستم تصفیه آب فعال شود. در ابتدا ممکن است کمی آب بیرون بیاید، اما این طبیعی است اما باید به طور خودکار متوقف شود.

در صورتی که نمی‌توانید فیلتر یخچال خود را تعویض کنید و در محدوده شهر کرج، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و اطراف آن ساکن هستید توصیه می‌کنیم جهت تعویض و نصب فیلتر یخچال خود با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، دراسرع وقت جهت تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید به محل شما مراجعه خواهند کرد.

اهمیت تعویض منظم فیلتر یخچال

تعویض منظم فیلتر یخچال بسیار مهم است؛ زیرا این عمل باعث حفظ کیفیت آب تصفیه شده و بهبود طعم و بوی آن می‌شود. فیلترها پس از مدت زمان مشخص کارایی خود را از دست می‌دهند و ذرات آلوده، بوی نامطبوع و طعم ناخوشایند را به آب منتقل می‌کنند. بنابراین، برای تعویض منظم فیلتر یخچال از دستورالعمل‌های تولیدکننده پیروی کنید تا آب با کیفیت و تصفیه شده را در اختیار داشته باشید.

نحوه ریست کردن فیلتر یخچال بعد از تعویض آن

روش‌های متفاوتی برای ریست فیلتر پس از تعویض وجود دارد که در برندهای مختلف یخچال متفاوت است. اما در بیشتر موارد، مراحل زیر را می توانید اجرا کنید:

توجه داشته باشید که مراحل بالا تنها یک راهنما عمومی است و بسته به تنظیمات و مدل یخچال شما، ممکن است متفاوت باشد. برای دقت بیشتر، به دفترچه راهنمای یخچال خود مراجعه کرده و دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

تعویض فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید ال جی

برای تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید ال جی ابتدا فیلتر قدیمی را جدا کنید و بعد از یخچال خارج کنید و در مرحله بعد فیلتر جدید را جایگزین فیلتر قدیمی کنید و در انتها یخچال را ریست کنید.

با رعایت این سه‌مرحله به راحتی می توانید فیلتر یخچال ال جی را تعویض کنید و از آب آشامیدنی سالم استفاده کنید.

تعویض فیلتر ساید بای ساید ال جی

نحوه تعویض فیلتر یخچال سامسونگ

برای تعویض فیلتر یخچال سامسونگ، در ابتدا باید محفظه فیلتر یخچال را پیدا کنید و یخچال را خاموش کنید و بعد بازوی فیلتر یخچال را بچرخانید و فیلتر قدیمی را بیرون آورید و فیلتر جدید را جایگزین فیلتر قبلی کنید. توجه داشته باشید که مراحل گفته‌شده برای برخی از مدل‌های یخچال سامسونگ قابل اجرا است بنابراین بهتراست پیش از تعویض فیلتر یخچال با نمایندگی تعمیر سامسونگ در کرج تماس بگیرید.

عوارض تعویض نکردن فیلتر آب یخچال ساید بای ساید

عدم تعویض منظم فیلتر آب یخچال ساید بای ساید می‌تواند به عوارض زیر منجر شود:

  • کاهش کیفیت آب
  • کاهش عملکرد یخساز
  • افت سرعت جریان آب
  • کوتاه شدن عمر دستگاه

به طور کلی برای افزایش طول عمر یخچال و عملکرد بهتر، بهتر است فیلتر یخچال را در بازه زمانی مشخص و به موقع تعویض نمایید.

مراحل ثبت درخواست تعویض فیلتر یخچال توسط انتخاب تعمیر

تعویض منظم فیلتر آب یخچال ساید بای ساید مهم است زیرا فیلتر آب با گذشت زمان کارایی خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند آلودگی‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات ریز را به طور موثر حذف کند. با تعویض منظم فیلتر، کیفیت آب تصفیه شده بهبود می‌یابد و بوی بد و یا طعم ناخوشایند از آب حذف می‌شود. تعویض فیلتر می‌تواند عمر یخچال را نیز افزایش دهد، زیرا آلودگی‌ها و رسوبات به سیستم یخچال و یخساز آسیب می‌رسانند.

برای ثبت درخواست کارشناس مراحل زیر را طی کنید.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست دستگاه و ارائه گارانتی 8 ماهه به مشتری

همچنین در صورت نیاز به تعمیر و تعویض فیلتر یخچال خود، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

سوالات متداول

کلام آخر

تعویض منظم فیلتر آب یخچال و یخچال ساید بای ساید امری ضروری است. تعویض فیلتر به منظور بهبود کیفیت آب، حفظ عمر یخچال، حذف بو و طعم ناخوشایند و انجام می‌شود. برای تعویض فیلتر یخچال دستورالعمل‌های دفترچه راهنما شرکت تولیدکننده را دنبال کنید و در صورت بوی بد مداوم یا نشتی آب شدید، به تعمیرکاران حرفه‌ای انتخاب تعمیر مراجعه کنید و سوالات خود را از کارشناسان مجموعه بپرسید. همچنین برای تعویض فیلتر می توانید در خواست بدهید تا کارشناسان مجرب به محل شما اعزام شوند.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب