علت نچرخیدن دیگ لباسشویی پاکشوما دوو ال جی سامسونگ + راه حل

یکی از مشکلاتی که کم‌تر در لباسشویی‌ بروز می‌کند، نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی است. این مشکل معمولاً در اثر بروز یک اشکال و خرابی قطعه یا تنظیمات اشتباه و استفاده غیراصولی از لباسشویی رخ می‌دهد. علت خرابی و نچرخیدن دیگ لباسشویی گاهاً بسیار راحت و بدون هزینه حل می‌شود. اما در بیشتر موارد نیاز است یک تعمیرکار ماهر از نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج مشکل دستگاه را بررسی کند.

در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی ال جی، پاکشوما، اسنوا، سامسونگ و دوو بپردازیم.

تعمیر دیگ لباسشویی

چرا دیگ ماشین لباسشویی نمی‌ چرخد؟

دلایلی که در زیر آمده‌است هر یک به تنهایی می‌تواند باعث شود که دیگ ماشین لباسشویی‌تان نچرخد. این دلایل رایج عبارتند از:


علت نچرخیدن دیگ لباسشویی ال جی

کمپانی ال‌جی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در دنیاست که انواع لوازم خانگی از جمله لباسشویی را تولید می‌کند. لباسشویی ال‌جی نیز برخی مواقع دچار مشکلاتی مانند نچرخیدن دیگ لباسشویی می‌شود. پوسیدگی و پاره شدن تسمه، خرابی درب لباسشویی و … از دلایلی است که منجر به نچرخیدن دیگ لباسشویی می‌گردد.

اگر دیگ لباسشویی ال‌جی‌تان نمی‌چرخد، نگران نباشید تنها کافی است با انتخاب تعمیر، نمایندگی ال‌جی در کرج تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای عیب یابی و تعمیر دستگاه به منزل‌ و محل شما بیایند.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان لوازم‌ خانگی ایرانی است که برخی از قطعات خود را از کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند فیلیپس تامین می‌کند. یکی از مشکلاتی که در لباسشویی پاکشوما دیده می‌شود، خرابی دیگ لباسشویی است که به علت خرابی موتور، بلبرینگ، تسمه و … ایجاد می‌شود.

در صورت مشاهده هرگونه خرابی ماشین لباسشویی پاکشوما در اسرع وقت با شماره 09190099252 نمایندگی پاکشوما در کرج تماس بگیرید.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی بوش

 دیگ لباسشویی بوش

کمپانی بوش از برندهای لوازم خانگی‌ آلمانی و باکیفیت بازار است که اکثر لوازم خانگی برقی مانند ماشین لباسشویی را تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی بوش با اینکه از کیفیت بالایی در ساخت و قطعات برخوردار است اما با این‌حال ممکن است دچارخرابی نیز شود. برای مثال ساییده شدن تسمه، خرابی بلبرینگ، نیم سوز شدن موتور، مسدود شدن شلنگ تخلیه آب در این دستگاه باعث می‌شود که دیگ لباسشویی نچرخد.

در چنین مواقعی توصیه می‌کنیم که مراحل زیرا را طی نمایید و درخواست خود را برای ارسال کارشناس فنی ثبت کنید.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیرکار توسط کارشناسان

حضور تعمیر کار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی سامسونگ

سامسونگ یک برند کره‌ای محبوب میان ایرانی هاست. این برند کره‌ای هرساله هزاران لباسشویی مجهزبه تکنولوژی روز دنیا را روانه بازار می‌کند. لباسشویی برندسامسونگ گاهی دچار اشکالاتی مانند خرابی دیگ می‌شود و عملاً کارکردن دستگاه را متوقف می‌کند. در چنین مواقعی باید به مجموعه انتخاب تعمیر نمایندگی تعمیر سامسونگ در کرج مراجعه نمایید تا تکنسین‌های مخصوص این برند تمامی موارد را به دقت بررسی کنند و از خراب شدن بیشتر دستگاه جلوگیری کنند.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو

دوو ازبرندهایی است که درحال حاضر درکشورمان ایران تولید و منتاژ می‌شود. ماشین لباسشویی دوو در بازار به جهت قیمت مناسب و کیفیت بالا طرفدارن بسیاری دارد. اما این دستگاه با کیفیت و پرفروش به مرور زمان دچار خرابی نیز می‌شود برای مثال ممکن است دیگ لباسشویی به‌درستی نچرخد و یا شلنگ تخلیه آب مسدود شود که در این صورت برای تعمیر آن باید اقدام شود.

تعمیر دیگ لباسشویی در کرج

در این مقاله تمامی مواردی که باعث نچرخیدن دیگ لباسشویی می‌شود را، به طور مفصل بررسی کردیم. در صورتی که همچنان نمی‌توانید علت خرابی دیگ لباسشویی‌تان را بیابید با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

اگر در حومه استان البرز و یا شهر کرج ساکن هستید، می‌توانید جهت تعمیر دیگ لباسشویی پاکشوما، دوو، ال جی، سامسونگ و … با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.
کارشناسان انتخاب تعمیر علاوه بر مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر دستگاهتان به محل شما مراجعه خواهند کرد.

کلام آخر

ماشین لباسشویی از آن دست لوازم خانگی پرمصرفی است که زندگی را برای افراد آسان‌تر می‌کند. در برخی مواقع لباسشویی دچار مشکلاتی مانند نچرخیدن و خرابی دیگ می‌شود که باید علت دقیق آن مشخص شود. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم علل به وجود آمدن این مشکل را بررسی کنیم. اگر شما نیز دچار چنین مشکلی شده اید، نگران نباشید زیرا انتخاب تعمیر همان مرکزی است که می‌توانید برای تعمیر لوازم خانگی خود با آن تماس بگیرید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

تعمیر لوازم برقی در کرج و شهرهای اطراف آن

سایر مطالب