بهترین مرکز تعمیر یخچال پاکشوما در کرج

کمتر کسی در کشورمان وجود دارد که نام برند پاکشوما را نشنیده باشد. محصولات این شرکت از گذشته تا به امروز توانسته‌ کیفیت خود را حفظ کند و به دنبال حفظ کیفیت با ایجاد نمایندگی‌های تعمیر یخچال پاکشوما در کرج و سایر شهرستان‌ها هم از دیگر اقدامات این شرکت بزرگ می‌باشد.

در صورتی خرابی و هر گونه اشکال در این محصولات به‌ویژه تعمیر یخچال پاکشوما در کرج بسیار مهم است که به یک مرکز معتبر جهت تعمیر مراجعه نمایید چرا که امروزه قیمت لوازم خانگی به شدت افزایش یافته است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از هر گونه اقدامی با نمایندگی پاکشوما در کرج تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به منزل شما بیایند.

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج

نمایندگی اصلی تعمیر یخچال پاکشوما در کرج

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج و یا هر شهر از ایران بهتر است که در نمایندگی‌های مجاز این برند صورت پذیرد. تفاوت نمایندگی اصلی با سایر نمایندگی‌ها در بحث آموزش پرسنل سایر نمایندگی‌ها و ارتباط با شرکت مادر می‌باشد. همچنین قطعات اصلی به این نمایندگی ارسال و در بین سایر نمایدگی‌ها توزیع می‌شود همچنین از این مرکز تعمیرات می‌توان اعلام نارضایتی خود از نحوه تعمیرات و رسیدگی را نیز پیگیری کرد.

چه زمانی یخچال پاکشوما نیاز به سرویس دارد؟

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج بیشتر به دلایل زیر انجام می‌شود:

  1. کاهش بیش از حد دمای یخچال و یخ‌زدن مواد‌غذایی داخل یخچال: در این حالت محفظه داخلی یخچال فریزر بیش از حد سرد شده و باعث ایجاد یخ در آن قسمت خواهد شد. این مشکل می‌تواند از ایراد در کویل‌های کندانسور، مشکل در ترموستات و ایراد فنی در فن‌های خروجی دستگاه باشد.
  2. ایجاد دمای بیش از حد معمول در موتور یخچال: ایجاد فشار بیش از حد به کمپرسور و ایراد‌دار بودن کندانسور از مهمترین دلایل این مشکل می‌تواند باشد. 
  3. یکی از مهمترین موارد مراجعه برای تعمیر یخچال پاکشوما در کرج بسته نشدن درست درب یخچال می‌باشد. ضربه خوردن درب یخچال، تراز نکردن یخچال در محل قرارگیری آن و درست قرار نگرفتن مواد‌غذایی داخل یخچال از مهمترین دلایل ایجاد این مشکل می‌باشد.
  4. داشتن رطوبت و خیس‌شدن محل نصب یخچال: این مشکل یخچال فریزر می‌تواند ناشی از خرابی شیر ورودی دستگاه و اتصالات آبسردکن یخچال باشد. همچنین عواملی مانند: مشکل در دیفراست یخچال، شکستن سینی تخلیه آب و انسداد لوله‌های تخلیه آب از دیگر موارد ایجاد این مشکل می‌تواند باشد.
  5. استشمام بوی بد و زننده از داخل محفظه یخچال: تنظیم نشدن درست دمای داخلی محفظه یخچال، درست بسته نشدن درب یخچال و ایراد فنی در فن و موتور دستگاه از موارد ایجاد فساد مواد‌غذایی داخل یخچال می‌تواند باشد.
  6. یخ زدن لوله‌ها و اتصالات کندانسور: این مورد یکی از مهمترین موارد مراجعه برای تعمیر یخچال پاکشوما در کرج می‌باشد. خراب شدن هیتر المنت، مشکل در ترموستات و تایمر دیفراست از جمله موارد ایجاد این مشکل می‌تواند باشد.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر یخچال پاکشوما در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان تعمیر لوازم خانگی در کرج علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر یخچال فریزر پاکشوما به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

از دیگر دلایل مراجعه به انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیریخچال پاکشوما در کرج می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ایجاد صدای غیر‌طبیعی و زیاد از موتور یخچال: عدم تنظیم مناسب محل قرار‌گیری یخچال، شکستن فن‌های موتور یخچال، تکان خوردن کویل کندانسور و خراب شدن فن موتور عموما از جمله عوامل ایجاد این مشکل می‌باشد.
  • مشکلات برقی یخچال: این مورد باعث می‌شود که جریان برق قطع و وصل شود و یا به طور کلی باعث قطعی جریان برق خواهد شد. این مشکل می‌توان ناشی از مشکل در پریز و دوشاخه و سیم‌های اتصال دستگاه باشد.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما در کرج

نمایندگی پاکشوما در کرج و سایر مراکز معمولا دارای خدمات یکسان می‌باشند. این خدمات عبارتند از:

1️⃣خدمات تعمیر یخچال پاکشوما در کرج و حومه به این صورت می‌باشد که ارسال اکیپ به محل در کمترین زمان ممکن صورت ‌می‌پذیرد. این مورد به دلیل تعدد اکیپ‌های این مراکز می‌باشد.

2️⃣نمایندگی اصلی تعمیر یخچال پاکشوما در کرج  و تمامی نمایندگی‌های زیر مجموعه آن تمام از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیرات خود استفاده می‌کنند. تمامی این خدمات و قطعات دارای تضمین بوده و در صورت بروز مشکل رفع آن به‌صورت رایگان و بدون هزینه صورت خواهد پذیرفت.

3️⃣تمامی خدمات گارانتی و غیر‌گارانتی در این مراکز با نرخ مصوب و یکسان انجام می‌شود.

تعمیرکار یخچال پاکشوما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیر یخچال پاکشوما

برای تعمیر یخچال پاکشوما در کرج و هر نقطه از ایران باید به به تعمیر‌کاری با ویژگی‌های زیر مراجعه نمایید:

  1. حرفه‌ای و آموزش دیده باشد.
  2. با انواع برند‌ها و مدل‌ها آشنایی کامل داشته باشد.
  3. از قطعات اورجینال و اصلی استفاده نماید.
  4. از هزینه‌تراشی‌های بی مورد اجتناب نماید.
  5. در کمترین زمان ممکن خود را به محل بتواند برساند. 
  6. فاکتور رسمی به مشتری ارائه دهد.

مدت زمان تعمیر یخچال پاکشوما چقدر می باشد؟

این زمان در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در کرج و نمایندگی پاکشوما در حداقل بازه آن می‌باشد. ولی این تایم به موارد بسیاری بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به:

  • نوع خرابی
  • حرفه ای و کاربلد بودن تعمیر‌کار
  • قابلیت انجام در محل تعمیر
  • تعویض و یا تعمیر شدن قطعه همچنین تعمیر قطعات الکترونیکی و برد‌های آن‌ها که در مد‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد هم روند طولانی‌تری نسبت به سایر موارد خواهد داشت. 

تعمیرات یخچال پاکشوما در صورت ایجاد برفک

طبق آمار به دست آمده از نمایندگی پاکشوما در کرج و سایر مراکز بیشترین دلایل ایجاد برفک در یخچال به شرح ذیل می‌باشد:

  1. محیط قرار‌گیری یخچال: این دستگاه نباید در معرض آفتاب و رطوبت قرار گیرد. زیرا این مورد باعث افزایش بی رویه دما و برفک زدن خواهد شد.
  2. تعمیر یخچال پاکشوما در کرج به دلیل برفک زدن می‌تواند به علت مشکل در بردها و سنسور‌های مربوط به این روند باشد.
  3. در صورت بالا بودن عمر دستگاه شما باید به ایراد در ترموستات دستگاه هم شک کنید.
  4. مشکلات ساده‌ای مانند عدم چفت شدن درست در یخچال  و آسیب دیدن لاستیک حاشیه این درب نیز می‌تواند یکی از دلیل این مشکل باشد.
  5. خرابی دیفراست، سنسور دیفراست و سنسور دمای محیط یخچال هم می تواند مسبب این مشکل باشد. 

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر پاکشوما در کرج

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست دستگاه و ارائه گارانتی 8 ماهه به مشتری

همچنین در صورت نیاز به تعمیر یخچال پاکشوما خود، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

خدمات پس از فروش یخچال پاکشوما در کرج

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج شامل خدمات گارانتی و غیر‌گارانتی می‌شود. کاملا مشخص است که در صورت خرید محصولات پاکشوما از مراکز معتبر و مراجعه به نمایندگی مجاز خدمات گارانتی به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه ممکن انجام خواهد شد.

همچنین خدمات شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته، ارسال اکیپ در کمترین زمان ممکن، استفاده از قطعات یدکی اورجینال و تضمین قطعات و خدمات از جمله این موارد می‌باشد.

هزینه تعمیر یخچال پاکشوما در نمایندگی انتخاب تعمیر

تعمیر یخچال پاکشوما در کرج و شهر‌های حومه این استان را به انتخاب تعمیر بسپارید. شما با استفاده از خدمات این مرکز با‌کیفیت مطمئن خواهید بود که بهترین خدمات را با منصفانه‌ترین قیمت دریافت کرده‌اید. هزینه تعمیرات برند‌های ایرانی و خارجی در این مرکز در خدمات گارانتی طبق تعرفه و خدمات غیر‌گارانتی با نازل‌ترین قیمت می‌باشد. 

نتیجه‌گیری

یخچال فریزر پاکشوما مانند سایر لوازم خانگی ممکن است روزی دچار خرابی شود. برفک زدن، سروصدای زیادی، خرابی دیفتراست و… از مشکلات رایج این محصول ایرانی باکیفیت است. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی خرابی یخچال فریزر پاکشوما به نمایندگی‌های مجاز آن در سطح استان کرج مراجعه کنید. استفاده از خدمات نمایندگی‌های مجاز برند پاکشوما هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه‌ای بسیار به نفع مشتریان خواهد بود.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب