تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

لباسشویی سامسونگ یکی از بهترین انواع لباسشویی در بازار است. کیفیت ساخت، عملکرد عالی و برند معتبر این دستگاه سبب فروش قابل توجه آن شده است. با این وجود لباسشویی سامسونگ نیز مانند هر دستگاه برقی دیگری ممکن است دچار خرابی و نقص فنی شود. از آنجاکه این برند از فناوری پیشرفته‌ای در ساخت دستگاه‌های خود استفاده می‌کند، حتماً باید تعمیرات آن را به مرکز تخصصی این برند واگذار کرد. در نتیجه حتماً برای تعمیرات این لباسشویی در محدوده استان البرز با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج با نام انتخاب تعمیر در ارتباط باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج توسط تکنسين های مجرب و دوره دیده انتخاب تعمیر انجام می پذيرد. اگر متوجه شديد که ماشين لباسشويی سامسونگ شما به درستی کار نمی کند و یا از کیفیت عملکرد آن کاسته شده است، کافيست با انتخاب تعمیر تماس بگیرید و درخواست اعزام نيروی متخصص جهت تعمير دستگاه خود را داشته باشيد.

متخصصان ما با لوازم و قطعات مورد نیاز شما به محل مورد نظرتان مراجعه کرده و تعمیر لباسشویی سامسونگ شما را انجام می دهند. تمامی تعمیرات و قطعات شامل 8 ماه ضمانت نامه کتبی می باشد. از ویژگی‌های این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیرلوازم خانکی در کرج هستند.
  2. تمام قطعات تعویض شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج اورجینال و دارای ضمانت می‌باشند.
  3. ما در نمایندگی انتخاب تعمیر، تمامی تعمیرات ارائه شده را 8 ماه ضمانت میکنیم.

لازم به ذکر است که تعمير لباسشويی سامسونگ در کرج در منزل و محل شما انجام می شود و نیاز به حمل تا مرکز تعمیر نخواهد بود. مگر اینکه که در موارد بسیار محدود مشکل ماشين لباسشويی شما اساسی باشد، نیاز به چندین بار تست داشته باشد و قابل حل توسط ابزار تکنسين در منزل نباشد. در اين صورت دستگاه بايد به مرکز انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی سامسونگ در کرج منتقل و اقدامات اساسی روی آن انجام شود.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در کرج

معمولاً یافتن فردی که مورد اعتماد بوده و تخصص کافی را در زمینه تعمیرات داشته باشد کار مشکلی است. لباسشویی سامسونگ نیز یکی از دستگاه‌های بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است؛ به همین خاطر یافتن تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در کرج و یافتن یک نمایندگی معتبر از دغدغه های بسیاری از افراد در شهرهای بزرگی از جمله کرج و مناطق اطراف آن می باشد. انتخاب تعمیر با ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در کرج با افتخار در تمامی ساعات ایام هفته حتی در روزهای تعطیل مشغول به کار بوده و چندین سال است که در این زمینه سابقه درخشان دارد.

ایرادات و خرابی های رایج لباسشویی سامسونگ

نمایندگی خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ در کرج

انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج، مرکزخدمات پس از فروش در گوهردشت، مهرشهر، ملک آباد، جهانشهر، فردیس، ملارد، شهریار، اندیشه، شهر قدس، پرند، اسلامشهر، رباط کریم می باشد.

تفاوت نمایندگی سامسونگ با تعمیرگاه های دیگر در این است که در نمایندگی هم از قطعات اصلی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط سامسونگ است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب را دارند.

تعمیر لباسشویی ۱۲ کیلویی سامسونگ در کرج

نصب و تعمیر لباسشویی ۱۲ کیلویی سامسونگ، کاری تخصصی است که باید توسط متخصصان باتجربه و ماهر انجام شود. انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج، با استفاده از بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اورجینال، خدمات نصب و سرویس و تعمیر لباسشویی ۱۲ کیلویی سامسونگ را با ضمانت 8 ماهه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لباسشویی‌های ۱۲ کیلویی سامسونگ، دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند و تعمیر آنها بدون داشتن تخصص می‌تواند باعث آسیب دیدن دستگاه و افزایش هزینه‌های تعمیر شود.

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

ایرادات رایج و تعمیر قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مانند هر وسیله برقی دیگر ممکن است دچار خرابی و نقص فنی شود که می‌توان از جمله رایجترین خرابی‌های این دستگاه را برشمرد که عبارتند از:

  • روشن نشدن دستگاه
  • صدای زیاد لباسشویی
  • نشت آب از دستگاه
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • آب گیری نکردن لباس‌ها
  • تمیز شسته نشدن لباس ها

تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ در کرج

شیر برقی لباسشویی، مقدار آب ورودی به لباسشویی را در حین شستشو کنترل می‌کند. شیرهای برقی لباسشویی به‌ طور کلی به دو نوع آب سرد و آب گرم تقسیم می‌شوند. با این‌ حال، ماشین‌های لباسشویی امروزی تنها یک شیر برقی آب سرد دارند و برای شستشو آب را با هیتر گرم می‌کنند. اغلب دلیل اصلی خرابی شیر برقی، یخ‌‌زدگی آب است. در این حالت، آب موجود در لوله‌ها یخ می‌زند و منبسط می‌شود و در نهایت همین باعث ایجاد نشتی در شیر برقی می‌شود.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کر ج (شیر برقی)

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ در کرج

خرابی موتور لباسشویی یکی از مشکلات اساسی است که ممکن است در دستگاه خود مشاهده کنید. اگر تعمیرکار لباسشویی سامسونگ تشخیص دهد که امکان درست کردن موتور وجود ندارد، موتور لباسشویی باید تعویض شود. خرابی موتور می‌تواند باعث بروز مشکلات زیر شود:

  • نچرخیدن ماشین و شسته نشدن لباس‌ها؛
  • خشک نشدن لباس‌ها؛
  • بروز اشکال در هر چرخه شستشو.

برای جلوگیری از خرابی موتور ماشین لباسشویی، نکات زیر را رعایت کنید:

  • لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکنید.
  • از پودر یا مایع لباسشویی مناسب استفاده کنید.
  • لباسشویی را در محلی صاف و خشک قرار دهید.

در صورت شنیدن صدای غیر عادی از لباسشویی، سریعاً دستگاه را خاموش کرده و برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج (برد لباسشویی)

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

برد، قطعه مهمی در لباسشویی است که نقش کنترل و هدایت دستگاه را بر عهده دارد. در صورت خرابی برد، ماشین لباسشویی دیگر به درستی کار نمی‌کند. در صورت مشاهده خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار، روشن نشدن آن و نمایش کدهای خطا روی صفحه نمایشگر، باید از تعمیرکار کمک بگیرید. انتخاب تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج، با استفاده از قطعات اورجینال و تعمیرکاران ماهر، می‌تواند برد ماشین لباسشویی شما را در محل شما تعمیر یا تعویض کند.

ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ

در دستگاه‌ها و لوازم خانگی برقی مانند لباسشویی معمولاً زمانی که با خطا یا ایرادی در عملکرد دستگاه مواجه می‌شویم، اولین گزینه‌ای که برای برطرف کردن مشکل به ذهن می‌رسد ریست کردن دستگاه است. در واقع ریست کردن لباسشویی می‌تواند تنظیمات لباسشویی را به حالت پیش فرض ببرد و برخی از مشکلات و ایرادات ساده را برطرف کند. با این وجود ریست کردن لباسشویی سامسونگ نمی‌تواند مشکلات و خرابی‌های سخت افزاری دستگاه را مرتفع کند؛ در نتیجه در صوتی که با وجود ریست کردن همچنان خطا یا مشکل قبلی پابرجاست، باید حتماً با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی سامسونگ

میکروسوئیچ درب لباسشویی، قطعه‌ مهمی در این دستگاه است که وظیفه تشخیص باز یا بسته بودن درب دستگاه را بر عهده دارد. در صورتی‌ که درب باز باشد، این قطعه با ارسال سیگنال به برد الکترونیکی، دستگاه را از شروع چرخه شستشو باز می‌دارد. از جمله علائم خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی سامسونگ عبارتند از:

  • شروع نشدن چرخه شستشو با وجود بسته بودن درب
  • نمایش کد خطا E10 یا E20 بر روی صفحه نمایش دستگاه
تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج (میکروسوئیچ)

تعمیر یا تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی سامسونگ یک کار تخصصی است که حتماً باید توسط متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای این برن انجام شود.

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج

هزينه تعمير لباسشويی سامسونگ در کرج، اولین دغدغه افرادی است که با خرابی دستگاه خود مواجه شده‌اند. بايد بگوييم که اگر شما به طور مرتب لباسشویی خود را سرویس کرده و به درستی از آن استفاده کنید و در زمان مواجه شدن با خرابی در ماشين لباسشويی خود به سرعت برای تعمیر آن اقدام کنید، هزينه تعمير لباسشويی سامسونگ چندان زیاد نخواهد بود.

بدیهی است در صورتی که خرابی دستگاه مدت زمان زیادی بدون رسیدگی باقی بماند ممکن است باعث آسیب به سایر قطعات شده و خرابی‌های بیشتری به بار بیاورد. در نتیجه هزینه تعمیر لباسشویی نیز به همان نسبت افزایش یافته و حتی ممکن است به تعویض قطعه نیز نیاز داشته باشد. بنابراین بهتر است در همان ابتدای مواجهه با ایراد در عملکرد دستگاه خود با ما تماس بگیرید تا با کمترین هزينه، تعميرات لباسشويی سامسونگ در کرج را با بهترين کيفيت دریافت نمایید.

سوالات متداول

کلام آخر

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار مشکل فنی شده است و نیاز به تعمیر دارد، کافی است با انتخاب تعمیر در کرج تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و با مناسب‌ترین هزینه مشکل لباسشویی شما را برطرف خواهند کرد. انتخاب تعمیر به عناون مرکز تخصصی نمایندگی سامسونگ در کرج، گوهردشت، حصارک، عظیمیه، هشتگرد و مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر و .. شناخته شده است.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب