علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی

بسیاری از افراد سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی را تجربه کرده‌اند. این صدای ناهنجار لباسشویی در حالت شست و شوی لباس می‌تواند اعصاب هر کسی را به‌ هم بریزد. همچنین سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می‌تواند خبر از یک اشکال فنی و نقص در عملکرد این دستگاه بدهد. اگر تمایل دارید که با علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

صدای لباسشویی

علت صدا دادن لباسشویی هنگام شستن لباس

اگر با سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی در هنگام شست‌و‌شو مواجه شدید، باید به‌ دنبال ریشه آن بگردید. در صورتی که این سر و صدا را همواره از لباسشویی خود می‌شنوید توصیه ما این است که حتماً در اسرع وقت به دنبال رفع آن باشید. در ادامه برای جمع بندی و به طور خلاصه تمامی عللی که می‌تواند منجر به سر و صدا در ماشین لباسشویی می‌شود را مطرح کرده‌ایم.

علت سر و صدای لباسشویی حین کار کردن
لرزش لباسشویی در زمان شستن لباس ها
تعمیر سر و صدای لباسشویی
رفع صدای لباسشویی

علت صدا دادن ماشین لباسشویی در دور تند

تراز نبودن ماشین لباسشویی یکی از علت‌های سر و صدای زیاد این وسیله به حساب می‌آید. اگر از ابتدای نصب ماشین لباسشویی تا به الان از سر و صدای زیاد این دستگاه در زمان کارکرد روی دور تند رنج می‌برید، باید پیش از هر احتمالی از تراز بودن سطح ماشین مطمئن شوید.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که استفاده طولانی مدت از دستگاه و به خصوص روی تند در سر و صدای زیاد هر ماشین لباسشویی بی تاثیر نیست. چرا که هر ماشین لباسشویی برای حجم معینی از شست‌وشو ساخته شده‌است. پس اگر شما استفاده بیشتری نسبت به مقدار خانگی از آن انجام دهید، احتمال دارد که با فرسوده شدن زود هنگام قطعات داخلی دستگاه، لباسشویی به سر و صدای زیاد بیفتد.

علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن

علت صدای ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس می‌تواند مربوط به پمپ تخلیه آن باشد. اگر پمپ تخلیه به خوبی کار نکند، آب نمی‌تواند با فشار و سرعت لازم از دستگاه خارج شود. به همین دلیل به پمپ فشار زیادی می‌آید و شما لباسشویی را با سر و صدای زیاد و لرزش حس خواهید کرد.

خرابی کوپلینگ هم می‌تواند علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی در زمان خشک کردن باشد. این قطعه در ماشین لباسشویی‌هایی که بدون تسمه کار می‌کنند، مسئول انتقال قدرت موتور است. متاسفانه کوپلینگ‌های پلاستیکی پس از مدت زمان معلومی فرسوده می‌شوند و در نهایت سروصدای زیاد و یا لرزش زیادی هنگام خشک کردن را به دستگاه شما تحمیل می‌کنند.

اگر احساس می‌کنید که کوپلینگ لباسشویی شما فرسوده شده‌است، می‌توانید از انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج کمک بگیرید.

علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن

علت لرزش ماشین لباسشویی هنگام خشک کن

لرزش ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر صدایی در مرحله خشک کردن شنیده می‌شود، ممکن است به دلایل ساده‌ای مانند حجم بیش از حد لباس‌ها، تراز نبودن دستگاه یا وجود شیء خارجی درون دیگ لباسشویی باشد.

اما اگر غیر از این موارد باشد و عللی مانند تراز نبودن لباسشویی، پارگی تسمه، ایراد در پمپ تخلیه، خرابی بلبرینگ و … تأیید شود، نیاز به مراجعه به تکنسین مجرب برای تعمیر است. بیشترین علت‌های لرزش ماشین لباسشویی همچون تنظیم نادرست پایه‌ها، حجم نامناسب لباس‌ها و مشکلات فنی است که بهتر است برای شناسایی دقیق مشکل و رفع آن از تکنسین‌های مجرب انتخاب تعمیر کمک بگیرید تا علاوه بر کیفیت تعمیر از خدمات ویژه این نمایندگی مانند گارانتی 8 ماهه تعمیرات نیز بهره‌مند شوید.

علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی هنگام خشک کن

علت لرزش ماشین لباسشویی ال ‌جی هنگام خشک‌کردن معمولاً به خرابی یا فرسودگی فنرها و کمک‌فنرها برمی‌گردد. از آنجایی که این فنرها به بدنه ماشین لباسشویی متصل هستند، در صورت فرسودگی یا خرابی، باعث لرزش دستگاه می‌شوند. علاوه بر فرسودگی فنرها، موارد دیگری همچون خرابی یا فرسودگی کمک ‌فنرها نیز می‌تواند به لرزش ماشین لباسشویی ال جی در هنگام خشک کردن منجر شود. بریا تعمیر لباسشویی ال جی در محدوده کرج و اطراف آن می‌توانید از نمایندگی ال جی در کرج کمک بگیرید.

علت صدای ماشین لباسشویی پاکشوما هنگام خشک کن

صدای ماشین لباسشویی پاکشوما هنگام استفاده از خشک کن ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می‌توان به تراز نبودن لباسشویی، وجود اشیای فلزی همراه با لباس، خرابی بلبرینگ، پاره شدن تسمه‌ی لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه و … در ماشین لباسشویی پاکشوما اشاره کرد. اما به طور کلی برای بررسی دقیق مشکل نیاز است از تعمیرکاران حرفه‌ای در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما کمک بگیرید تا با تشخیص دقیق مشکل، در صدد تعمیر سریع آن برآیند. نمایندگی انتخاب تعمیر بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین‌ لباسشویی پاکشوما در کرج به شمار می‌رود.

در صورتی که در محدوده کرج، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت و اطراف آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر و رفع سر و صدای ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، پاکشوما و… با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر صدای آزار دهننده لباسشویی به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

علت صدای جیر جیر ماشین لباسشویی

صدای جیر جیر یکی از آن صداهای اعصاب خورد کنی است که روح و روان هر فردی را به هم می‌ریزد. معمولا صدای جیر جیر لباسشویی از دور کند شروع شده و با بیشتر شدن سرعت ماشین لباسشویی در شست‌وشو به اوج می‌رسد.

اگر شما هم با این صدا درگیر هستید، باید برای اطمینان بیشتر دیگ لباسشویی را در هنگام خاموش بودن ماشین بچرخانید. اگر دیگ لباسشویی در زمان خاموش بودن ماشین به سنگینی و سختی می‌چرخد، خراب بودن بلبرینگ بالاترین احتمال را دارد. البته نباید فراموش کرد که برای تشخیص قطعی و هر نوع عیب‌یابی تخصصی باید به نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی در کرج مراجعه کنید.

علت صدای ماشین لباسشویی ال جی

علت صدای ماشین لباسشویی ال جی

علت سر و صدای ماشین لباسشویی ال جی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته‌ باشد. این موارد از دلایل سطحی مانند تراز نبودن لباسشویی، صاف نبودن سطح زمین، یکنواخت نریختن لباس‌ها در ماشین، سنگین کردن بیش از حد ماشین لباسشویی، وجود اشیا فلزی درون دیگ گرفته تا موارد تخصصی مانند خراب شدن پمپ آب، بلبرینگ، فنرهای دیگ را شامل می‌شود.

فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما به چه علت صدا می‌دهد، شما می‌توانید با تماس با انتخاب تعمیر و پرداخت مناسب‌ترین هزینه علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی خود را پیدا و آن را به سادگی حل کنید.

صدا دادن ماشین لباسشویی پاکشوما

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی پاکشوما در زمان خشک کردن لباس‌ها می‌تواند به دلیل موارد زیر باشد.

  • خراب شدن بلبرینگ‌های موتور ماشین لباسشویی
  • خراب شدن فنر‌های نگهدارنده یا کمک‌فنرهای ماشین لباسشویی
  • مشکل پیدا کردن فولی چرخنده ماشین لباسشویی
  • خراب شدن پمپ تخلیه
  • پارگی یا آسیب دیدگی جدی در تسمه ماشین لباسشویی
صدا دادن ماشین لباسشویی پاکشوما

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ به جز مواردی که قبلا ذکر کردیم می‌تواند خرابی کلاچ باشد. کلاچ قطعه‌ای در لباسشویی است که نقش پررنگی در فرایند خشک کردن لباس‌ها دارد. آسیب دیدگی موتور متحرک هم باعث سروصدای زیادی در لباسشویی این برند می‌شود. آسیب دیدگی یا از کار افتادگی موتور متحرک در ماشین‌های لباسشویی باعث می‌شود که دستگاه صدای وز وز مانندی از خود تولید کند.

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما به خوبی کار نمی‌کند و سر و صدای زیادی دارد، نگران نباشید! چرا که ما نمایندگی سامسونگ در کرج هستیم و با داشتن برترین متخصص‌ها در زمینه تعمیر انواع لباسشویی‌های سامسونگ، مشکل شما را به سادگی حل خواهیم کرد.

رفع و تعمیر صدای ماشین لباسشویی

برای رفع صدای ماشین لباسشویی باید ابتدا به دنبال علت سر‌وصدا باشید. اگر دوست دارید که به صورت تخصصی علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی خود را پیدا کنید، باید به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در کرج مراجعه کنید. ما با داشتن سال‌ها تخصص و بهره بردن از بهترین تعمیرکاران حاذق در کشور، آماده عیب‌یابی و رفع مشکل ماشین لباسشویی‌های شما هستیم. برای مشاوره در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و همچنین سایر لوازم خانگی برقی خود می‌توانید با ما در تماس باشید.

همچنین در صورت نیاز به رفع سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی در کرج، می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

علت صدا دادن لباسشویی در حالت خاموش

هنگامی که لباسشویی خاموش است و هیچگونه فعالیتی ندارد، بایستی هیچ‌ گونه صدایی از آن خارج نشود. جز در موارد ضروری که برای هشدار صدا می‌دهد. برای مثال هنگامی که آب داخل ماشین لباسشویی وارد شود بدون اینکه روشن باشد، صدای هشدار به گوش می‌رسد. اما در برخی موارد ممکن است این صدا به صورت ضربه‌ای یا به عبارتی صدای سایش قطعات ماشین لباسشویی باشد.

از جمله دلایل صدا دادن لباسشویی در حالت خاموش، ایراد در دارم یا همان دیگ لباسشویی است. اگر دیگ ماشین لباسشویی خراب شده باشد در هنگام چرخاندن دیگ با دست متوجه صدای سایش آن خواهید شد. دلیلی اصلی این صدا خراب بودن بلبرینگ ماشین لباسشویی است.

بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی باید به طور کاملا بی‌صدا بچرخند و حرکت کنند. اما اگر صدایی شبیه به صدای جیغ از بلبرینگ‌ها به گوش رسید، نشان‌ دهنده وجود مشکل در بلبرینگ‌ها است که در برخی موارد شما می‌توانید با روغن کاری این مشکل را برطرف کنید. روغن کاری موجب حرکت آسان و روان بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی خواهد شد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر مشکل صدا دادن ماشین لباسشویی در حالت خاموش، با روغن کاری از بین نرفت، بایستی از یک تکنسین مجرب برای رفع مشکل به صورت حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک بگیرید.

نتیجه‌گیری

تراز نبودن ماشین لباسشویی، زیاد از حد بودن حجم لباس‌ها، خرابی پمپ آب، خرابی بلبرینگ، خرابی یا پارگی تسمه و… می‌تواند علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی باشد. در صورتی که به عیب‌یابی تخصصی این ماشین نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان مرکز انتخاب تعمیر در تماس باشید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب