نحوه استفاده از خشک‌ کن لباسشویی (آموزش گام به گام)

در این مقاله، می‌خواهیم به شما نحوه استفاده از خشک‌ کن لباسشویی برای خشک کردن لباس‌هایتان، پتوها و یا پرده‌هایی که به‌ طور جداگانه با روش دستی شسته‌اید، را آموزش دهیم. در این مقاله، به مواردی مانند تنظیمات مناسب خشک‌کن لباسشویی در انواع برندها و نکات مهمی که برای اطمینان از خشک شدن لباس‌ باید رعایت شود، پرداخته خواهد شد.

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن از این قابلیت مفید لباسشویی برای خشک کردن لباس‌ها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

چگونه فقط از خشک‌ کن لباسشویی استفاده کنیم؟

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

مراحل آشنا و ساده‌ برای استفاده از خشک‌ کن ماشین لباسشویی به شرح زیر هستند:

  1. فشردن دکمه power روی ماشین لباسشویی
  2. انتخاب کردن دکمه spin به معنای خشک کن
  3. و در آخر دکمه start

برای تنظیم سرعت خشک کن، می‌توانید از پنل کنترل جلوی دستگاه استفاده کنید. تنظیمات خشک کن با دور کم برای پارچه‌های نازک مناسب هستند. سرعت خشک کن سریع برای حوله‌ها و یا پارچه‌های سنگین مانند جین مناسب است. اگر خشک کن صدا دارد، مطمئن شوید که به‌ درستی تعادل دارد و بیشتر از ظرفیت دستگاه برای استفاده از خشک‌ کن لباسشویی آن را با لباس پر نکرده‌اید.

✔️ اگر خشک کن ماشین لباسشویی به درستی کار نمی‌کند، بهتر است با کارشناسان انتخاب تعمیر تماس بگیرید و یا در صورت نیاز به تعمیرکار لباسشویی در کرج، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم؟

با استفاده از دکمه چرخش یا آبگیری Spin، می‌توانید میزان دور چرخش لباسشویی را در مراحل آبگیری و خشک کردن تعیین کنید. برای این کار، ابتدا دکمه چرخش را به‌ طور مداوم فشار دهید تا به میزان مطلوب دور در دقیقه برسید. سپس با انتخاب دکمه شروع یا start، فرآیند آبگیری شروع خواهد شد. در نظر داشته باشید 3 دکمه زیر انواع میزان آبکشی ماشین لباسشویی را مشخص می‌نمایند.

با فشار دادن چند باره دکمه چرخش، سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه start را بزنید.

Spin Only : با نگه داشتن این دکمه به مدت ۳ ثانیه چرخه چرخش فعال می‌شود.
Rinse Hold یا حفظ آبکشی در مقدار کمی آب پس از شستشو
No Spin  یا بدون آبکشی

نکته مهم : این نکته بسیار مهم است که هرگز بیش از ظرفیت مجاز ماشین لباسشویی سامسونگ را پر نکنید. وزن لباس‌ها در حالت خیس بیشتر از وزن آن‌ها در حالت خشک است، بنابراین اضافه کردن بیش از حد لباس‌ ممکن است به موتور دستگاه آسیب برساند. این نکته برای حفظ عمر و کارایی ماشین لباسشویی مهم است و باید به آن توجه شود. در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی سامسونگ می‌توانید با انتخاب تعمیر نمایندگی سامسونگ در کرج تماس حاصل نمایید. ما در متن زیر مراحل تماس با کارشناسان انتخاب تعمیر را توضیح داده‌ایم.

 

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله تعمیر شده و ارائه گارانتی 8 ماهه

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم؟

در این بخش، استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی دوو به شیوه‌ای ساده و کارآمد توضیح داده شده است. با استفاده از دکمه Spin، می‌توانید سرعت خشک کن را که در شش حالت Hold Rinse spin No و ۱۴۰۰، ۱۰۰۰، ۸۰۰ ، ۴۰۰ تنظیم کرده و برنامه مورد نظر را اجرا کنید. همچنین انتخاب برنامه Gentie Care برای خشک کردن با دور آرام، به عنوان یک گزینه مناسب برای حفظ الیاف پارچه‌ها عنوان شده است. این دستور العمل‌های واضح و مفصل به کاربران کمک می‌کند تا برای استفاده از خشک‌ کن لباسشویی به بهترین نتیجه دست یابند.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لوازم برقی در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم؟

در این نوع برند مانند برند دوو و سامسونگ، با انتخاب برنامه “spin” می‌توانید خشک کن ماشین لباسشویی ال جی را فعال کنید. بنابراین دکمه spin را بفشارید و یا ولوم دستگاه را بچرخانید تا برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

سپس باید صبر کنید تا دستگاه آماده به کار و لباس‌ها خشک شوند. این روش ساده و موثر به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به طور موثر لباس‌های خود را خشک کنند. معمولا خشک کردن لباس با لباسشویی ال جی 10 الی 12 دقیقه طول می‌کشد.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم؟

با استفاده از دکمه “spin” می‌توانید برنامه خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا را فعال کنید. این دکمه معمولاً در پنل کنترل دستگاه قرار دارد و با فشار دادن آن یا تنظیم ولوم، می‌توانید آن را انتخاب کنید. همچنین برنامه “spin only” نیز کاربردی مشابه برنامه “spin” دارد. در صورت وجود هرگونه اختلال و خرابی در عملکرد برنامه و یا این دکمه می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در کرج تماس بگیرید تا مشکلتان را بررسی و رفع کنند.

استفاده خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی قدیمی چگونه است؟

لباسشویی‌های قدیمی ساده‌ترین روش را برای استفاده از خشک کن دارند. استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی قدیمی به این صورت است که سیکل تایمر را در انتها قرار داده و دکمه Spin را فشار دهید تا دستگاه شروع به‌ کار کند. البته ممکن است با صدای زیاد همراه باشند که دلیل ایجاد این صدا عبارتند از:

وقتی لباس‌ها در لباسشویی قرار بگیرند و حجم آن‌ها بیش از حد باشد، دستگاه با مشکل مواجه شده و صداهای غیر عادی ایجاد می‌کند.
سکه‌ها، کلیدها و یا چیزهای کوچکی ممکن است در جیب لباس‌ها باقی بمانند و باعث برخورد با دیگر قطعات در استفاده از خشک‌ کن لباسشویی می‌شود.
اگر پمپ تخلیه لباسشویی خراب باشد، می‌تواند صداهای ناخوشایندی ایجاد کند.
اگر تسمه ماشین لباسشویی شکسته و یا معیوب شود، ممکن است به طور ناخواسته باعث ایجاد صداهای غیر عادی دستگاهتان شود.
بلبرینگ‌های موجود در لباسشویی اگر خراب شوند، ممکن است منجر به ایجاد صداهای ناخوشایندی گردند.
کوپلینگ، قطعه‌ای است که ارتباط بین موتور و تسمه را فراهم می‌کند. اگر خراب شود، باعث ایجاد سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی می‌شود.

در نهایت، ممکن است برای رفع صداهای ناخوشایند و زیاد لباسشویی، نیاز به تعمیرات اساسی پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم خودتان دست به کار نشوید و به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.

بررسی علت کار نکردن خشک ‌کن ماشین لباسشویی

کار نکردن خشک‌ کن ماشین لباسشویی ممکن است به عوامل مختلفی بازگردد. در ادامه، علت بروز برای این مشکل را بررسی می‌کنیم:

نتیجه گیری

به طور کلی، استفاده از خشک‌ کن لباسشویی راهی موثر برای تسریع در فرآیند خشک کردن لباس است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید به راحتی و به سرعت لباس‌های خود را خشک کنید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. با انتخاب برنامه مخصوص خشک‌کن لباسشویی و فشردن دکمه شروع، دستگاه به‌ صورت خودکار فرایند خشک کردن را آغاز می‌کند. همچنین، توجه به نکاتی مانند حجم مناسب لباس‌ها و اطمینان از عدم وجود اشیای سخت درون جیب شلوار، از موثرترین راه‌های جلوگیری از بروز مشکلات و ایجاد صداهای ناخوشایند در زمان خشک‌کردن لباس است.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب