نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج (گارانتی و 20 درصد تخفیف)

یکی از وسایل کاربردی در منزل، ماشین لباسشویی است که ممکن است پس از مدتی در اثر استفاده نادرست، بروز نقص فنی، فرسودگی قطعه یا استهلاک دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات جزئی و یا اساسی داشته باشد. جهت جلوگیری از آسیب به قطعات ماشین لباسشویی و تعمیر اصولی آن، خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی را هرگز به دست افراد غیرحرفه‌ای و بی تجربه نسپارید و حتما ازیک نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج و یا شهر خود کمک بگیرید.
انتخاب تعمیر با بیش از 10 سال تجربه ی کاری و بهره‌مندی از تکنسین‌های متخصص کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج را با بهترین کیفیت و هزینه‌ای مناسب ارائه خواهد داد.

تعمیر لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی در کرج

اگر ماشین لباسشویی‌تان سر و صدای زیادی دارد، در مرحله خشک کن لرزش دارد، آب را به خوبی تخلیه نمی‌کند یا فرایند آبگیری را انجام نمی‌دهد، سریعاًً برای تعمیر لباسشویی خود اقدام کنید. انتخاب تعمیر به عنوان بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج در تلاش است که خدمات مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی الامکان در همان روز ثبت درخواست) به شما ارائه دهد. علاوه بر ارائه خدمات فوری و باکیفیت، این مجموعه خدمات تعمیرات را با گارانتی 8 ماهه (240 روزه) ارائه خواهد داد.

انتخاب تعمیر کدام برندهای لباسشویی را تعمیر می‌کند؟

انواع برندهای ماشین لباسشویی در مجموعه ما تعمیر می‌شوند که عبارتند از:

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج

همانطور که گفته شد شرکت‌های زیادی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج را ارائه می‌دهند که وجه تمایز آنها کیفیت و نوع خدماتشان می‌باشد. مجموعه انتخاب تعمیر رضایت مشتریان را اصل اساسی کار خود قرار داده است و خدمات زیر را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد:

  • مشاوره رایگان در مورد تعمیر و رفع مشکلات ابتدایی لباسشویی‌تان توسط کارشناسان ما ارائه می‌شود.
  • در طی این مشاوره مشتریان می توانند اطلاعات مفیدی را دریافت نمایند و تصمیم بگیرند که آیا تعمیر لباسشویی برای آنها صرفه اقتصادی دارد یا لباسشویی جدیدی را خریداری نمایند.
  • اعزام تعمیرکار به محل در کرج برای بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی
  • بررسی تمام بخش‌های لباسشویی و سرویس کامل آن
  • تعمیر لباسشویی در محل شما (در شهر کرج و یا حومه آن) در کمتر از یک روز
  • اعزام تعمیرکار به محل در کرج پس از تماس مشتریان تا حد امکان در همان روز
  • تعمیر قطعات یدکی ماشین لباسشویی و تعویض آن‌ها با قطعات اصل در صورت نیاز
تعمیرکار لباسشویی در کرج | انتخاب تعمیر

ایرادات رایج ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی پرکاربرد می‌باشد و در اثر استفاده نادرست و عدم مراقبت صحیح ممکن است دچار مشکلاتی می‌شود. در ادامه به برخی از مشکلات رایج که برای انواع لباسشویی‌ها بروز می‌کند اشاره می‌شود؛ در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات لازم است که از نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج مشاوره دریافت کنید.

چرا لباسشویی آبگیری و خشک نمی‌کند؟!

چرا لباسشویی خاموش می‌شود؟!

چرا لباسشویی تخلیه نمی‌کند؟!

  1. عدم تخلیه آب: یکی از مشکلات رایج لباسشویی عدم تخلیه آب داخل دیگ است. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی مانند گرفتگی لوله‌های تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی شیر آب یا خرابی برد الکترونیکی رخ دهد.
  2. عدم چرخش دیگ لباسشویی: نچرخیدن دیگ لباسشویی نیز یکی دیگر از مشکلات رایج این دستگاه می‌باشد. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی تسمه، خرابی بلبرینگ‌ها یا خرابی برد الکترونیکی رخ دهد.
  3. نشتی آب از دستگاه: نشتی آب از لباسشویی نیز می‌تواند مشکلی جدی باشد. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی واشر درب، خرابی لوله‌ها یا خرابی شیر ورودی آب رخ دهد.
  4. سر و صدای زیاد: صدای زیاد لباسشویی در حین کار نیز می‌تواند نشان‌دهنده وجود مشکل در دستگاه باشد. مواردی مانند خرابی موتور، خرابی بلبرینگ‌ها یا خرابی تسمه می‌توانند باعث بروز این مشکل باشند.
  5. جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی: به علت خرابی میکروسئیچ درب، پمپ تخلیه، خرابی صفحه تایمر و… ایجاد می‌شود.

ارورهای متداول ماشین لباسشویی

در صورتی که لباسشویی دچار خرابی یا مشکل و نقص فنی شده باشد، این مشکلات با نمایش کد ارور در صفحه نمایش دستگاه مشخص خواهد شد. نمایش این کدها می‌تواند به تشخیص بهتر مشکل کمک کند. کدهای خطا در ماشین لباسشویی به صورت ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده می‌شوند. این کدها به طور کلی در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ذکر شده‌اند. برخی از ارورهای متداول ماشین لباسشویی عبارتند از:

E1

ارور E2: این خطا نشان‌دهنده مشکلات مربوط به ورود آب ماشین لباسشویی است. دلایل بروز این خطا عبارتند از:

  • بسته بودن شیر آب
  • گرفتگی فیلتر ورودی آب
  • خرابی پمپ آب
  • خرابی شیر برقی

ارور E2: این خطا به هنگام عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی رخ می‌دهد. برخی از دلایل بروز این خطا:

  • خرابی پمپ تخلیه آب
  • گرفتگی لوله تخلیه آب
  • خرابی شیر برقی

E2

E3

ارور E3: این خطا به دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی نمایش داده می‌شود. برخی از دلایل رخ دادن این خطا:

  • خرابی موتور
  • خرابی بلبرینگ موتور
  • خرابی تسمه

ارور E4: این ارور هنگام گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی نمایش داده می‌شود. دلایل بروز این خطا عبارتند از:

  • خرابی المنت
  • خرابی برد الکترونیکی
  • خرابی ترموستات

E4

E5

ارور E5: این خطا نشان‌ دهنده ریختن بیش از اندازه آب به داخل ماشین لباسشویی است. برخی از دلایل رخ دادن این خطا:

  • خرابی شیر برقی
  • خرابی برد الکترونیکی

درخواست تعمیر لباسشویی در کرج

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

سرویس ماشین لباسشویی در کرج

همواره برای اینکه لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی عمر طولانی‌تر و عملکرد بهتری داشته باشند، لازم است سرویس‌های دوره‌ای به صورت مستمر و دقیق انجام شود.

سرویس‌های دوره‌ای لباسشویی بهتر است به صورت هر 6 ماه یکبار یا سالی یک بار انجام شود. این مسئله را جدی بگیرید تا لباسشویی شما سال‌ها (حتی بیش از 10سال) سالم بماند.

سرویس لباسشویی در کرج (سرویس قطعات لباسشویی)

چه خدماتی در سرویس دوره‌اس لباسشویی انجام می‌شود؟

تکنسین‌های انتخاب تعمیر در هر دوره سرویس لباسشویی در محدوده کرج و شهرهای اطراف آن، تمامی اجزای ماشین لباسشویی را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را سرویس و تعمیر و یا قطعات آن را تعویض می‌کنند.

نگهداری ماشین لباسشویی

اگر اقدامات ساده‌ای از جمله موارد زیر را رعایت کنید می‌توانید عمر دستگاه را بیشتر کرده و به تعمیر سرویس‌های هزینه‌ بر کمتر نیاز پیدا کنید.

  • همیشه بعد از هر بار شستشوی لباس با ماشین لباسشویی حتماً لاستیک دور درب دستگاه را با دستمال تمیز به خوبی خشک کنید تا از پوسیدگی آن و رشد قارچ در آن جلوگیری کنید.
  • هر ماه یا حداکثر دو تا سه ماه یک بار ماشین لباسشویی را با پودرهای مخصوص جرم‌گیری تمیز کنید.
  • هر شش ماه یک بار فیلتر پمپ تخلیه که در قسمت جلویی و پایین دستگاه وجود دارد، تخلیه و تمیز کنید.

ویژگی های بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج

دقت و سرعت بالاانتخاب تعمیر با بهره گیری از کارشناسان کارآموزده و متخصص انواع خرابی های ماشین لباسشویی در کرج را با بالاترین سرعت انجام می دهد.
گارانتی تعمیر لباسشوییخدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج دارای 8 ماه گارانتی تعمیر می باشد.
تعمیر در محل و منزل شمابا تماس با مجموعه ما نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست؛ شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج را در منزل خود دریافت نمایید.
مشاوره و راهنمایی کارشناسان انتخاب تعمیر همواره به بهترین شکل نسبت به راهنمایی مصرف کنندگان اقدام می کنند.
خدمات سریعما در تعمیرگاه های تعمیر لباسشویی در کرج با توجه به داشتن تعمیر کاران متعدد در کوتاهترین زمان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خواهیم کرد.

تمامی این موارد، دلیلی است برای آن که انتخاب تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج می تواند گزینه ای مناسب جهت خدمات پس از فروش لباسشویی در کرج و استان البرز باشد.


لزوم تعمیر لباسشویی در نمایندگی انتخاب تعمیر

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج، پیشنهاد می‌کند که سعی کنید تعمیرات ماشین لباسشویی مربوط به هر کمپانی یا برند توسط تعمیرکارانی که بر تعمیر آنها تسلط دارند، صورت بگیرد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تعمیرات لباسشویی در کرج را به متخصصیین ما بسپارید. ناآشنایی تعمیرکاران متفرقه به سیستم ماشین لباسشویی مخصوصاً برندهای خارجی، علاوه بر اینکه مشکل شما را حل نمی‌کند، حتی ممکن است خسارت و آسیب دستگاه شما را بیشتر هم بکند. بهتر است پیش از اینکه برای تعمیر لباسشویی با تعمیرکاری تماس بگیرید، در ابتدا یک بار دستگاه خود را ریست کنید زیرا برخی مواقع با یک ریست کردن ساده و دانستن نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی می‌توانید مشکل دستگاه‌تان را برطرف نمایید.

تعمیرکاران انتخاب تعمیر به دلیل آشنایی و تسلط کافی بر قطعات و ساخت لباسشویی برندهای معتبر ایرانی و خارجی، سریع‌تر ایراد کار را پیدا خواهند کرد. همچنین در جهت رفع عیب بهتر و اصولی‌تر عمل خواهند کرد. علاوه بر این مسئله، نیروهای ما مجهز به دستگاه‌ها و لوازم خاصی هستند که تکنسین‌های مطرح دنیا از آنها استفاده می‌کنند.

در صورتی که در محدوده شهر کرج و حومه آن ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیرات لباسشویی به محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد.

کارشناسان و تکنسین‌های انتخاب تعمیر تا حدی متبحر و متخصص در حوزه کاری خود هستند که علاوه بر تعمیر لباسشویی می‌توانید با خیالی آسوده انواع تعمیرات لوازم خانگی در کرج را به این مجموعه سپرده و با دریافت ضمانت 8 ماهه از کیفیت بالای تعمیرات ما بهره ببرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

هنگام بروز ایرادات در دستگاه خود حتما به نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج مراجعه کنید. برای تعمیر لباسشویی در کرج می‌توانید آن را به تعمیرگاه ببرید یا از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل که توسط شرکت انتخاب تعمیر ارائه می‌شود استفاده کرده و دستگاه را مثل روز اول سالم تحویل بگیرید. تعمیر ماشین لباسشویی در محل مزایای زیر را دارد:

  • نیازی به حمل و نقل ماشین لباسشویی به مرکز تعمیرات نیست.
  • هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در محل معمولاً کمتر از تعمیر در تعمیرگاه می‌باشد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج

هزینه تعمیر لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرج به موارد گوناگونی بستگی دارد و تا قبل از بررسی دستگاه نمی توان مبلغ دقیقی را اعلام کرد. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه نهایی تعمیرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع لباسشویی
  • مدل دستگاه
  • شدت خرابی
  • قیمت قطعه جایگزین شده

برای اطلاع از هزینه تعمیر لباسشویی در کرج می توانید نگاهی به مقاله مرتبط آن بیاندازید.

سوالات متداول مشتریان ما در رابطه با خرابی و تعمیر لباسشویی

کلام آخر

 در سال های گذشته شهروندان شهر کرج چنانچه ماشین لباسشویی آنها دچار نقص فنی می شد باید با تعمیرگاه های تهران تماس می گرفتند تا برای رفع عیب وسیله  اقدام کنند اما با روی کار آمدن نمایندگی های حرفه ای در کرج رفع مشکلات این وسیله برقی بسیار آسان شده است. یکی از نمایندگی های حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج، انتخاب تعمیر است.

بنابراین اگر ماشین لباسشویی شما با خرابی مواجه شده است می‌توانید با انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج تماس بگیرد تا در کم‌ترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی را با توجه به برندی که در منزل از آن استفاده می‌کنید، به محل شما اعزام کنیم. قابل توجه است که خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می‌باشد.

پس نگران نباشید و برای ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج، گوهردشت، عظیمیه، فردیس، مارلیک، اندیشه، شهریار و نظرآباد با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252