تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در کرج

یخچال و ساید بای سایدهای هیتاچی از جمله لوازم خانگی باکیفیت و پرکاربردی هستند که به دلیل طراحی زیبا و عملکرد عالی، طرفداران زیادی دارند. با این‌ حال، مانند هر وسیله دیگری، ممکن است یخچال‌های هیتاچی نیز دچار مشکلات فنی شوند. در این مقاله به بررسی برخی از مشکلات رایج یخچال هیتاچی و البته بهترین راه حل تعمیر آن می‌پردازیم. در صورتی که ساکن استان البرز هستید حتما برای تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در کرج با نمایندگی انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در کرج

نمایندگی تعمیرات هیتاچی در تمامی مناطق کرج

انتخاب تعمیر، نمایندگی تعمیر هیتاچی در کرج، اندیشه، فردیس، شهریار و سایر نقاط استان البرز است و سرویس تعمیر در محل را در کوتاهترین زمان به شما ارائه می‌دهد. با نمایندگی انتخاب تعمیر، دیگر نیازی نیست نگران چگونگی انتقال لوازم خانگی خود به نمایندگی باشید؛ چون تعمیرکاران مجرب و متخصص ما، در کمترین زمان ممکن، به محل شما اعزام شده و مشکل لوازم خانگی شما را با هزینه مناسب و در زمانی کوتاه، برطرف خواهند کرد. برای بهره‌مندی از خدمات این نمایندگی، کافی است با کارشناسان واحد ثبت درخواست تعمیرات تماس بگیرید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در کرج

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله و ارائه گارانتی 8 ماهه

در صورت نیاز به تعمیر یخچال هیتاچی در کرج، فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق به محل شما اعزام خواهند کرد.

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

ایرادات رایج در یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی

در ادامه به برخی از مشکلات رایج در ساید بای سایدهای هیتاچی اشاره می‌کنیم.

به‌طورکلی پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده یکی از مشکلات ذکر شده، با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا مشکل یخچال هیتاچی شما را برطرف کند.

کد خطا و ارورهای یخچال هیتاچی

یخچال فریزرهای هیتاچی، مانند سایر یخچال فریزرهای مدرن، دارای سیستم‌های الکترونیکی هستند. این سیستم‌ها، در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال، کد خطایی را به صورت عدد یا حروف انگلیسی نمایش می‌دهند. دانستن مفهوم این کدها، برای رفع مشکل یخچال ضروری است. در جدول زیر، لیست کاملی از کدهای خطای یخچال فریزر هیتاچی مشخص شده است.

کد خطامعنای خطا
F0 02ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه نمایشگر قطع شده است.
F0 04سیستم دیفراست (یخ‌زدایی) دچار مشکل شده است.
F0 07رله و اورلود دچار مشکل شده است.
F0 08گاز نشتی دارد یا موتور یخچال به درستی کار نمی‌کند.
F0 11سرعت چرخش کمپرسور تغییر کرده است.
F0 12موتور فن فریزر خراب است.
F0 13فن کمپرسور خراب است.
F0 14ولتاژ ورودی دستگاه کاهش یافته است.
F0 16فن RR خراب است.
F1 02سنسور دمای یخچال خراب است.
F1 03سنسور TC خراب است.
F1 06سنسور دمای داخلی یخچال فریزر خراب است.
F3 01دمای داخل فریزر بالا است.
F3 02دمای داخل یخچال بالا است.

رفع خطاهای سایدبای ساید هیتاچی

در صورت مشاهده هر یک از ارورهای یخچال فریزر هیتاچی، ابتدا باید یخچال را از برق بکشید و صبر کنید تا کاملاً خنک شود. سپس، یخچال را دوباره به برق وصل کنید. اگر کد خطا همچنان ظاهر شد، باید با نمایندگی هیتاچی در کرج تماس بگیرید. تعمیرکار یخچال با بررسی دقیق دستگاه، مشکل را تشخیص می‌دهد و آن را برطرف می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر اطلاعات فنی و تخصص کافی در زمینه تعمیرات یخچال هیتاچی را ندارید، حتماً از یک تعمیرکار مجرب و متخصص ساید بای ساید هیتاچی در کرج کمک بگیرید.

تعمیرات انواع مدل‌های یخچال فریزر هیتاچی در محل

برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در کرج می‌توانید از خدمات تخصصی انتخاب تعمیر بهره ببرید. تعمیرکاران متخصص و باتجربه انتخاب تعمیر کرج، انواع مدل‌های یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی را در محل عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند. تعمیرکاران انتخاب تعمیر به دلیل تخصص و تجربه زیادی که در حوزه تعمیر یخچال هیتاچی دارند، می‌توانند تمامی مشکلات این دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند. خدمات تخصصی تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی در کرج شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعمیرات برد الکترونیکی؛
  • تعمیرات موتور کمپرسور؛
  • تعمیرات فن فریزر و یخچال؛
  • تعمیرات سنسور دما؛
  • تعمیرات تایمر دیفراست؛
  • تعمیرات رله استارت؛
  • تعمیرات لاستیک دور درب؛
  • تعمیرات سیم کشی.
تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در کرج

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال در کرج با استفاده از عیب یابی تخصصی، استفاده از قطعات اصل و اورجینال در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یخچال فریزر شما را تعمیر کرده و عملکرد آن را به حالت اولیه باز می‌گردانند.

تعمیرکار یخچال فریزر و ساید بای ساید هیتاچی در کرج

یخچال، یکی از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی است و خرابی آن، می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و هزینه‌های سنگینی را بر دوش صاحب آن بگذارد. از سوی دیگر، حمل یخچال به نمایندگی تعمیراتی کار دشواری است و دردسرهای زیادی هم دارد. در چنین مواقعی، استفاده از سرویس‌های تعمیر در محل، می‌تواند گزینه بهتری باشد. انتخاب تعمیر نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی در کرج است و با هدف رفاه و راحتی مشتریان خود، سرویس تعمیر در محل را ارائه می‌کند.

سوالات متداول

خلاصه مطلب

در این مقاله، به بررسی کامل ایراد‌های رایج و خطاهای یخچال هیتاچی پرداختیم. به خاطر داشته باشید که تعمیر یخچال کاری تخصصی است و بهتر است به جای اینکه خودتان دست به کار شوید، با یک تعمیرکار یخچال متخصص تماس بگیرید. تعمیرکار یخچال می‌تواند با بررسی دقیق دستگاه، مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کند. برای تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در کرج با شماره های زیر تماس بگیرید.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب