فعال کردن قفل کودک ماکروفر

استفاده از قفل کودک در برخی از وسایل و لوازم خانگی وجود دارد که شما می‌توانید برای جلوگیری از بروز اختلالات عملکردی از این گزینه استفاده کنید. کودکانی که شروع به راه رفتن می‌کنند با کنجکاوی بسیار می‌خواهند همه چیز را لمس کنند و بیشتر تمایل به فشار دادن دکمه‌ها دارند. یکی از این وسیله‌ها مایکروفر است. در ادامه با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با چگونگی فعال کردن قفل کودک ماکروفر آشنا نماییم.

فعال کردن قفل کودک ماکروفر

چه زمانی باید قفل کودک مایکروویو را فعال کنیم؟

استفاده از قفل کودک در ماکروفر زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما به عنوان یک مادر یا پدر نمی‌توانید کودکان خود را کنترل کنید و نیاز است برای حفظ سلامت و ایمنی فرزندتان از قفل کودک استفاده کنید.

برای فعال کردن قفل کودک در مایکروویو و جلوگیری از دستکاری کودکان، می‌توانید دفترچه راهنمای دستگاه خود را مطالعه کنید. معمولاً فعال کردن قفل کودک در ماکروفر به کمک یک دکمه خاص و یا ترکیبی از چند دکمه صورت می‌گیرد. استفاده از قفل کودک در مایکروویو و دستگاه‌های خانگی دیگر، یکی از راه‌های مناسب برای اطمینان از ایمنی کودکان است که به مادران کمک می‌کنند تا بتوانند بدون نگرانی به کارهای خود در منزل ادامه دهند. به طور کلی ماکروفر به عنوان یک وسیله خطرناک برای کودکان شناخته می‌شود که بهتر است همیشه از قابلیت قفل کودک آن استفاده کنید.

چگونه بفهمیم قفل کودک مایکروفر فعال شده است؟

برای اینکه مطمئن شوید که قفل کودک مایکروفر شما فعال شده است یا خیر، بایستی به قسمت صفحه نمایش ماکروفر خود توجه کنید. به طور معمول برای بررسی این مسئله می‌توانید از دکمه STOP کمک بگیرید. شما می‌توانید با فشار دادن این دکمه، قفل کودک را فعال و غیرفعال کنید. پس از اینکه حدود چند دقیقه این دکمه را فشار دادید، اگر قفل کودک فعال شده باشد، می‌توانید علامت یک قفل بسته را روی صفحه نمایش مایکروفر مشاهده کنید و از  فعال بودن آن مطمئن شوید.

مزایای استفاده از قفل کودک     

قفل کودک به عنوان یک ویژگی ایمنی و کاربردی است که در برخی از دستگاه‌ها و لوازم خانگی جایگذاری شده است. این سیستم بیشتر برای امنیت کاربران و کودکان ساخته شده است.از مزایای استفاده از قفل کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حفظ امنیت کودکان
  2. جلوگیری از دستکاری کردن برنامه عملکردی دستگاه توسط کودک و دیگران
  3. جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار و …

به این ترتیب به طور کلی می‌توان گفت استفاده از قابلیت قفل کودک برای افرادی که کودک دارند در اکثر دستگاه‌ها از جمله دستگاه مایکروفر ضروری است. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در ماکروفر خود می‌توانید با انتخاب تعمبر که جزو معدود نمایندگی‌هایی است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر تعمیر ماکروفر در کرج را به آن‌ها بسپارید، تماس حاصل نمایید.

نحوه فعال کردن قفل کودک در برندهای مختلف

برای فعال کردن قفل کودک در مایکروفرهای مختلف، روش‌های متفاوتی وجود دارد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد با استفاده از دکمه STOP می‌توانید قفل کودک را فعال کنید و برای غیر فعال کردن آن نیز مجددا دکمه Stop را به مدت 5 الی 7 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیرفعال شود. در ادامه شما را با روش فعال کردن قفل کودک در انواع مختلف برندهای مایکروفر آشنا می‌کنیم.

چگونگی فعال کردن قفل کودک ماکروفر

فعال کردن قفل کودک ماکروفر بوش

از آنجایی که تمام برندهای ماکروفر بوش در بازار به قفل کودک مجهز نیستند، بهتر است در هنگام خرید از مجهز بودن دستگاه به قفل کودک مطمئن شوید.

برند بوش در لیست برندهایی قرار دارد که به قفل کودک مجهز است. برای فعال کردن قفل کودک در ماکروفر بوش لازم است دکمه‌های More/Less  را به طور همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید. این قابلیت منحصر به فرد امکان استفاده ایمن و بدون مشکل از ماکروفر بوش را برای کاربرانی که فرزند خردسال دارند، فراهم می‌کند. اگر همچنان در این زمینه مشکلی دارید، کافی است با شماره‌های داخل سایت تماس گرفته و برای تعمیر ماکروفر بوش در کرج ثبت درخواست اعزام تعمیرکار کنید.

فعال کردن قفل کودک ماکروفرهای ال جی

برند ال جی از جمله برندهایی است که با داشتن قابلیت و فناوری‌های هوشمند، مجهز به قفل کودک است. کافی است دکمه Stop/Clear را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا دستگاه به سادگی قفل شود. به این ترتیب می‌توانید به راحتی امنیت کودکان خود را تضمین کنید و دیگر نگران بازیگوشی آن‌ها نباشید. برای غیرفعال کردن آن نیز بایستی مجددا همان دکمه را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک به این ترتیب غیرفعال شود.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت ارتباط با نمایندگی ال جی در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر لوازم خانگی در کرج به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

فعال کردن قفل کودک ماکروفر سامسونگ

برند سامسونگ از جمله پرفروش‌ترین برندها در بازار جهانی هستند که برای راحتی کاربران و از بین بردن نگرانی مادران قابلیت قفل کودک را به ماکروفرهای های اضافه کرده است. برای برای فعال کردن قفل کودک در ماکروفرهای سامسونگ، باید دکمه‌های Clock و More/Less را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک به این ترتیب پس از سه ثانیه فعال شود.

فعال کردن قفل کودک ماکروفرهای دوو

فعال کردن قفل کودک ماکروفرهای دوو

شرکت دوو یکی از برندها پیشروی تولید لوازم برقی در کره‌ی جنوبی است. محصولات با کیفیت این شرکت، از جمله ماکروفرها، به خوبی شناخته شده‌اند. این ماکروفرها، مانند برندهای معروف دیگر، دارای قابلیت قفل کودک هستند.

برای فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در ماکروفر دوو، کاربر باید دکمه Clear/Stop را برای مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارد. بعد از این کار با شنیدن صدای بوق، قفل کودک فعال می‌شود و عبارت LOCK بر روی نمایشگر ماکروفر نمایان می‌شود. برای باز کردن قفل کودک نیز کافی است همین فرایند را مجددا تکرار کنید.

فعال کردن قفل کودک ماکروفر زیمنس

ماکروفرهای زیمنس نیز از جمله محصولاتی هستند که دارای برنامه قفل کودک برای جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه توسط کودکان خردسال هستند. برای فعال کردن قفل کودک در ماکروفر زیمنس، کاربر باید دکمه Clear/Stop را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارد. سپس با شنیدن صدای بوق، قفل کودک فعال می‌شود. برای لغو قفل کودک نیز کافی است همین مراحل را مجددا تکرار کنید.

فعال کردن قفل کودک ماکروفر هیتاچی

ماکروفر هیتاچی به دلیل کیفیت نسبتاً بالا و امکانات مناسبی که ارائه می‌دهد، یک گزینه ایده آل برای کاربران است. برای فعال کردن قفل کودک در ماکروفر هیتاچی، کافی است دکمه Lock را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید. سپس خواهید شنید که صدای بوقی پخش می‌شود که این به معنای فعال شدن قفل کودک ماکروفر هیتاچی است.

برای باز کردن قفل کودک، نیز کافی است این مراحل را تکرار کنید. این قابلیت، از وقوع حوادث ناخوشایند توسط کودکان جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است اگر دکمه دستور مورد نظر را اجرا نمی‌کند، اگر در کرج و حومه آن ساکن هستید می‌توانید با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

تکمیل فرم و یا تماس با شماره 09190099252

هماهنگی اعزام تعمیر کار توسط کارشناسان

حضور تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی

تست وسیله تعمیر شده و ارائه گارانتی 8 ماهه

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

فعال کردن قفل کودک ماکروفر میدیا

برای فعال کردن قفل کودک ماکروفر میدیا نیاز نیست کارهای پیچیده و سختی انجام دهید، برای فعال سازی این قفل کافی است، پس از تنظیم شروع برنامه دستگاه، دکمه Stop/Clear را فشار دهید و صبر کنید تا بوق فعال شدن قفل کودک به صدا درآید. پس از شنیدن صدای بوق قفل کودک فعال می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت به بقیه کارهای خود برسید.

سخن پایانی

در پایان داشتن آگاهی کامل در مورد فعال و غیرفعال کردن قفل کودک دستگاه های مختلف برای تامین ایمنی کودکان امری ضروری است. امیدواریم این اطلاعات در رابطه با فعال و غیرفعال کردن قفل کودک انواع مختلف برندهای مایکروفر برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب