تفاوت سولاردم با آون توستر و مایکروویو

این روزها همه ما به‌دلیل مشغله‌ زیاد در زندگی، زمان کمی برای آماده کردن غذا داریم. به همین دلیل این که در مدت زمان کوتاهی بتوانیم غذا را گرم کنیم یا غذای سریعی آماده کنیم، بیشتر از قبل مسئله‌ساز شده است. در حال حاضر گزینه‌های مختلفی در بازار لوازم‌خانگی وجود دارد و دسترسی به انواع دستگاه‌های اجاق گاز باعث شده خیلی از افراد دچار سردرگمی شوند که کدام محصول می‌تواند انتخاب مقرون‌به صرفه‌تر و یا بهتری باشد. در این مقاله قصد داریم تفاوت بین سولاردم با آون توستر و مایکروفر را بررسی کنیم.

بنابراین اگر خیال دارید یکی از این محصولات را خریداری کنید اما درباره قابلیت‌ها و کارکردهای هر کدام گیج شده‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فرق ماکروفر با اون توستر
فرق مایکروفر با اون توستر

عملکرد ماکروفر چگونه است؟

ماکروفرها با استفاده از امواج مایکروویو، نوعی تابش الکترومغناطیسی مشابه امواج رادیویی، غذا را گرم می‌کنند. به عبارت دیگر، امواج مایکروویو باعث ارتعاش مولکول‌های آب در غذا شده و گرمایی تولید می‌کنند که غذا را می‌پزد. به همین دلیل است که غذاهای آبدار مانند سبزیجات تازه را سریع‌تر از سایر غذاها می‌توان طبخ کرد.

فرق مایکروفر با آون توستر

پخت غذا با ماکروفر، نسبت به اون توستر، سریع‌تر است اما برخلاف آون توستر، ماکروفر غذا را ترد نمی‌کند و بیشتر باعث می‌شود غذا جویدنی شود. به همین دلیل ماکروفر برای گرم کردن غذا، سوپ‌ها و یخ‌زدایی سایر غذاهای فریز شده در کمترین زمان ممکن، مناسب‌تر است.

آون توستر چگونه عمل می کند؟

فرق آون توستر با مایکروویو در زمان پخت آن و تکنولوژی به‌کاررفته برای گرم کردن غذاهاست. اجاق‌های توستر غذاها را با استفاده از اشعه مادون قرمزی که از جریان الکتریکی در سیم پیچ‌های دستگاه تولید می‌شود، می‌پزند. اون توسترها معمولاً ابعاد کوچک‌تر و ظرفیت کمتری نسبت به ماکروفر دارند.

این دستگاه‌ها برای تهیه و گرم کردن گرم کردن مجدد باقی‌مانده‌ غذاها، کیک‌ها و کلوچه‌ها، برشته کردن نان یا یخ‌زدایی از غذاهای منجمد، انتخاب بسیار مناسبی هستند.

ویژگی آون توستر

اون توسترها معمولاً سریع‌تر از اجاق‌های معمولی گرم می‌شوند. بااین‌حال، پخت غذا در اون توستر طولانی‌تر است  و همین موضوع باعث می‌شود غذا بدون اینکه از بیرون بسوزد، بپزد. در واقع اون توستر برای ترد کردن لایه بیرونی غذا و طلایی کردن روی آن مناسب است. این درحالی‌ است که چنین ویژگی در ماکروفر وجود ندارد.

سولاردم چیست؟

شرکت ال جی محصول سولاردم خود را با ترکیب فناوری ماکروویو و آون وارد بازار کرد و هم‌‌اکنون این دستگاه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین مصرف‌کنندگان شده است. به بیان ساده‌تر، سولاردم هم ماکروفر است و هم به‌عنوان یک اون عمل می‌کند. این دستگاه با تکنولوژی جدید خود امکان پخت سریع و یکنواخت غذا را فراهم کرده است.

دستگاه سولاردم در کمترین زمان ممکن گرم می‌شود و در نتیجه دیگر لازم نیست برای پخت غذا یا کیک خود چندین دقیقه معطل شوید تا دستگاه گرم شود. علاوه بر کاهش زمان پخت و افزایش دما در زمان کم، سولاردم رطوبت و مواد مغذی موجود در غذا را هم حفظ می‌کند و در نتیجه با کمک سولاردم می‌توانید غذایی مغذی و سریع درست کنید. البته این دستگاه نیز ممکن اشکالاتی مانند گرم نشدن غذا، جرقه زدن ماکروفر و… از خود نشان دهد که در این زمان باید جهت تعمیر دستگاه خود با کارشناسان انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

در صورتی که در محدوده شهر کرج، فردیس، عظیمیه، محمدشهر، مهرشهر، گوهردشت ساکن هستید می‌توانید جهت تعمیر مایکروفر در کرج با انتخاب تعمیر تماس بگیرید.

کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، در اسرع وقت جهت تعمیر انواع ماکروفر یا سولاردم و آون توستر به محل مورد نظرتان مراجعه خواهند کرد.

ویژگی‌های سولاردم 

1️⃣برخورداری از سیستم مگا هیتر: ترکیبی از انواع مختلف المنت‌های گرمایشی برای اطمینان از پخت یکنواخت غذا.

2️⃣برخورداری از حفره گرد: این سیستم به گردش مؤثرتر گرما کمک می‌کند.

3️⃣امکان گرمایش سریع: فقط در عرض پنج دقیقه، سولاردم تا دمای 320 درجه سانتی‌گراد گرم می‌شود.

4️⃣داشتن صفحه نمایش LCD: با کمک صفحه نمایش می‌توانید دستورالعمل‌ها را به راحتی دنبال کنید و از وضعیت پخت غذای خود مطلع شوید.

تفاوت مایکروفر با سولاردم

بالاخره سولاردم بخرم یا آون توستر؟

پیشنهاد می‌کنیم با توجه به نیازها و انتظاراتی که از دستگاه دارید، انتخاب کنید. اگر به دنبال دستگاهی باکیفیت و چندمنظوره هستید و مشغله‌ی زیاد و زمان کمی برای تهیه غذا دارید، سولاردم می‌تواند گزینه‌ بهتری برایتان باشد چون در کمترین زمان، می‌توانید غذای خود را آماده کنید.

در صورتی که سولاردم، آون توستر و مایکروفرتان بعد از مدتی دچار خرابی و اشکال شد و نیاز به یک تعمیرکار جهت تعمیر سولاردام و مایکروفر در کرج، دارید می‌توانید فرم زیر را پر کنید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و تعمیرکاری حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد. 

نام
نام خانوداگی
پیام
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

سوالات متداول در زمینه تفاوت مایکروفر با سولاردم و آون توستر

کــــرج شهر تخصصی ماست…

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

    09190089252      09190099252

سایر مطالب